ساعت هوشمند Pebble با صفحه نمایشی رنگی و دکمه‌های کوچکتر

ساعت هوشمند Pebble با صفحه نمایشی رنگی و دکمه‌های کوچکتر
  • 1393/12/5
  • مجتبی
  • 0

در سرورهای Pebble یک تصویر به بیرون درز کرده که احتمالا مرتبط با ساعت هوشمند جدید این شرکت است که قرار است امروز معرفی گردد. تصاویر لو رفته نشان می دهد که صفحه نمایش رنگی شده و ضخامت این ساعت هوشمند نیز کمتر گردیده. همچنین دکمه ها بنظر کوچکتر شده اند.

در کنار این تغییرات ساعت هوشمند جدید Pebble مجهز به پردازنده Cortex M4 و ژیروسکوپ خواهد بود. بر اساس گزارشات، این ساعت جدید از نظر عمر باتری هم مورد بازبینی قرار گرفته و این نظر هم بهبودهایی را شاهد خواهیم بود. ممکن است همزمان با معرفی ساعت هوشمند جدید، شرکت Pebble از سیستم عامل جدیدی رونمایی کند که از نوتیفیکیشن ها و انیمیشن های بهبود یافته پشتیبانی می کند. تیمی که برای سیستم عامل Pebble در نظر گرفته شده اند، همان افرادی هستند که بر روی سیستم عامل webOS کار کرده اند.

با وجود تولیدکنندگان بزرگی چون سامسونگ، ال‌جی، سونی، هوآوی، ایسوس و دیگر شرکت ها در بازار ساعت های هوشمند، بنظر می رسد کار Pebble سخت باشد. متاسفانه این شرکت قابلیت همگام سازی و مرتبط شدن به تلفن های هوشمند را در ساعت هوشمند خود هنوز قرار نداده. اکنون کمتر از یک روز دیگر تا معرفی رسمی این محصول جدید باقی مانده و آنگاه ما اطلاعات بیشتری در مورد تغییرات نرم افزاری و سخت افزاری آن بدست خواهیم آورد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *