با My Singing Monsters رهبر ارکستر سمفونی هیولاها شوید!

با My Singing Monsters رهبر ارکستر سمفونی هیولاها شوید!
  • 1393/12/6
  • محمد رضایی یزدی
  • 0

وقتی صحبت از بازی های شهرسازی یا مدیریتی میشود کمتر بازی را میتوان پیدا کرد که واقعا به شما انگیزه بدهد. در بسیاری از این بازی ها شما شهردار، رئیس یک شرکت بزرگ، اداره کننده شهر بازی و از این قبیل مکان ها هستید و باید در جهت رونق هر چه بیشتر شهر یا کسب و کار خود قدم بردارید. خوب این میتواند در نوع خود جالب باشد ولی چیز تازه ای نیست، سالهاست بازی هایی از این قبیل عرضه شده اند و این روزها عملا چیزی که بتواند واقعا شما را تحریک به این نوع بازی ها کند کمتر در آنها یافت میشود. هر چند My Singing Monsters بیشتر در حوزه بازی های مدیریتی قرار میگیرد تا شهرسازی ولی با داشتن مضمونی عجیب و غریب و در عین حال بسیار جالب (رهبری ارکستر سمفونی هیولاها) توانسته است نظرها را به خود جلب کند. شما حتی اگر اهل بازی کردن هم نباشید شاید دلتان بخواهد بدانید رهبر ارکستر سمفونی هیولاها بودن چه حسی دارد و وقتی آنها شروع به خواندن میکنند چه صحنه مضحکی درست میشود!

screenshot_4_q90

بازی از یک جزیره بی سر و صدا شروع میشود و وظیفه شما آن است که سکوت را از جزیره بیرون کنید. راهنمای عملی بازی به شما در پیدا کردن اولین هیولاهای خواننده کمک خواهد کرد ولی بقیه اعضای گروه ارکسترتان را خودتان باید پیدا کنید. نکته جالب توجه در مورد این بازی آن است که شما محدود به هیولاهای موجود در بازی نیستید. به عبارت دیگر شما میتوانید با ترکیب نژادی این هیولاها، هیولاهای خودتان را بوجود بیاورید. هیولاهای موجود در این بازی از یک طرف زشت و بدترکیب هستند و از طرف دیگر نازنازی و تو دل برو! هر کدام از آنها صدای خاص خود را دارد و میتواند در بخشی از گروه ارکستر شما نقش ایفا کند. وقتی هیولای جدیدی را بوجود میاورید او سریعا صدای خود را با دیگر اهالی جزیره کوک میکند و میتواند در کنار آنها بخواند، صدای طبل در بیارود و … هر چقدر هم که گروه ارکستر سمفونی شما کامل باشد باز هم اضافه شدن یک عضو جدید به آن میتواند حس و حال جدیدی به اجراهای گروه بدهد. در واقع پیدا کردن یا بوجود آوردن اعضای جدید یکی از کارهای اصلی شما در این بازی است.

 games-9363-304625_277737202327626_1068381814_n1

البته همه اعضای گروه مجبور نیستند با هم بخوانند! شما میتوانید بعضی از آنها را ساکت کنید و بعضی دیگر را به خواندن وا دارید. این خود میتواند در نوع و شکل موسیقی که اجرا میشود تاثیر زیادی بگذارد. مثلا فرض کنید صدای طبل از موسیقی حذف شود، چه اتفاقی میافتد؟ هیولاهای شما با خواندن پول در میاورند (تصور کنید هر کدام از آنها یک کلاه کوچک جلوی پایش گذاشته و عابرین پیاده در آن پول میاندازند!). شما میتوانید با غذا دادن به هیولاهایتان رده آنها را بالا ببرید. هیولاهایی که رده بالاتری دارند پول بیشتری هم در میاورند. یکی از نکات جالب در مورد هیولاها آن است که اگر آنها را کنار شیئی که دوستش دارند بگذارید انگیزه بیشتری برای خواندن پیدا میکنند و پول بیشتری هم بدست میاورند. پس یادتان باشد حتما زندگینامه هیولاهایتان را بخوانید و بدانید هر کدام از چه چیزی خوشش می آید.

 screenshot_11_q90

نقاط ضعف این بازی نه در مضمون آن که در اشکالات نرم افزاری اش نهفته است: ورود به فروشگاه بازی برای خرید میتواند باعث کارایستایی (کرش) بازی شود. همچنین ترکیب نژادی هیولاها و بوجود آوردن هیولاهای جدید بسیار وقت گیر است. البته شما مجبور نیستید صبر کنید تا هیولاهای جدید سر از تخم بیرون بیاورند و در این حین میتوانید به کارهای دیگری در بازی مشغول باشید. My Singing Monsters با وجود این مشکلات هنوز هم به خاطر داشتن مضمون بسیار جالب خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است مخصوصا کسانی که بیشتر به جنبه تفریحی بازی ها اهمیت میدهند.

Download-az-Iranapps4

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *