عرضه جهانی تلفن هوشمند LG G Flex 2 از ماه مارس آغاز می‌گردد

عرضه جهانی تلفن هوشمند LG G Flex 2 از ماه مارس آغاز می‌گردد
  • 1393/12/6
  • مجتبی
  • 0

تلفن هوشمند LG G Flex 2 در نمایشگاه CES 2015 رونمایی شد و اولین دستگاه امسال است که از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می برد. ما نیز در گویا آی تی بررسی تخصصی این دستگاه را برای شما نوشتیم. اکنون با وجود اینکه چندی قبل ال‌جی عرضه این دستگاه را از کره جنوبی آغاز نموده، و در حالی که چشم سایر کاربران در دیگر نقاط جهان به این گوشی است، قرار شده که محصول مورد بحث از ماه مارس به صورت جهانی نیز عرضه شده و در دسترس کاربران سراسر دنیا قرار گیرد.

[quote]بر اساس اعلام ال‌جی :‌ اپراتورهای بزرگی در آمریکا، هنگ‌کنک، سنگاپور، فرانسه، آلمان و انگلستان از اولین شرکت هایی خواهند بود که تلفن هوشمند LG G Flex 2 را به مشتریان خوش شانس خود می توانند ارائه کنند. این در حالیست که عرضه مدب انلاک شده‌ی این گوشی در آمریکای جنوبی و شمالی، ارپا و آسیا هفته های پس از نمایشگاه MWC 2015 صورت می گیرد.[/quote]

در مورد زمان دقیق و قیمت این دستگاه نیز هنوز اطلاع دقیقی وجود ندارد ولی مشخص است که بر اساس بازارهای نواحی مختلف، زمان و قیمت تعیین خواهد شد.

اگر بخواهیم نگاهی سریع به مشخصات فنی LG G Flex 2 بیاندازیم باید بگوییم که این دستگاه از صفحه نمایشی ۵/۵ اینچی با کیفیت Full HD بهره می برد و از پنل P-OLED در آن استفاده شده. در دل این محصول یک پردازنده هست هسته ای به نام اسنپدراگون ۸۱۰ قرار دارد که فرکانس کاری هر هسته آن بر روی ۲ گیگاهرتز تنظیم شده. حافظه رم پردازشی این دستگاه ۲ گیگابایت و از نوع DDR4 است و حافظه داخلی آن ۱۶/۳۲ گیگابایتی است. دوربین اصلی دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی بوده که لرزشگیر اپتیکال هم دارد و در جلو آن یک دوربین ۲/۱ مگاپیکسلی قرار داده شده. باتری گوشی یاد شده هم ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی بوده و سیستم عامل پیشفرض این محصول اندروید ۵ آبنبات چوبی است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *