مدیر کمپانی بنز از شایعات خودروی الکتریکی اپل نگران نیست

مدیر کمپانی بنز از شایعات خودروی الکتریکی اپل نگران نیست
  • 1393/12/6
  • حمید مداحی
  • 0

اپل به خوبی با توانایی تخریب بازار توسط منتقدین آشنایی دارد. و این تجربه خوب را در زمان رونمایی از آی فون، آی پد و مک بوک ایر بدست آورده است. بسیاری افراد قبل از تولید و ارائه محصولات اپل نسبت به آن ها شک و تردید داشتند ولی این محصولات هم اکنون موجود است و البته جزء پر فروش ترین های بازار نیز هستند.

آیا کمپانی اپل دست به هر محصولی می شود طلا می شود؟

نمی توان گفت تا چه حد سورپرایز شدیم زمانی که مدیر کمپانی بنز گفت نگرانی چندانی از شایعات خودروی الکتریکی اپل ندارد. وی در مصاحبه ای بیان کرده: ” با کمال احترامی که برای کمپانی اپل قائل هستم، اگر شایعه ای در مورد اینکه کمپانی بنز یا دایملر برنامه ای برای تولید گوشی های هوشمند داشته باشند به گوش برسد، آن زمان است که اپل نباید شب ها هم خوابش ببرد(و تلاشش را بیشتر و بیشتر کند)، این موضوع برای ما نیز صدق می کند.”

برای آن دسته از کسانی که در جریان اخبار نیستند باید بگوییم. طی هفته های گذشته شایعاتی مبنی بر فعالیت کمپانی اپل بر روی طرح خودروی الکتریکی کار می کند. این شایعات زمانی قوت بیشتری گرفت که گزارشاتی مبنی بر استخدام افرادی با سابقه حضور در صنعت خودرو به گوش رسید.

مدیر طراحی کمپانی GM در مورد ورود به این تجارت نیز به اپل هشدار داد و گفت این موضوع بسیار سخت تر و پیچیده تر از چیزی است که بسیاری از مردم فکر می کنند. در هر صورت بایستی منتظر بمانیم تا ببینیم آیا اپل وارد عرصه خودروسازی می شود یا خیر!

به نظر شما آیا خودروسازان باید از این موضوع نگران باشند؟

[منبع: Ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *