بلکبری از اندروید برای کار پشتییبانی می کند

بلکبری از اندروید برای کار پشتییبانی می کند
  • 1393/12/7
  • مبين
  • 0

امروز گوگل اپلیکیشن جدیدی را معرفی کرد که از امن بودن اندروید برای تجارت اطمینان می دهد.  Android for Work مخصوص تجارت است که با صدور کارکنان آن ها با دستگاه های متعدد کار می کند که قادر به استفاده از کار و تجارت آن در همان دستگاه خواهند بود.

شرکت بلک بری کمتر از یک دهه است در بازار سرمایه گذاری می کند اکنون اعلام شده که از Android for Work نیز پشتیبانی می کند. مدت زیادی از این نگذشته است که استراتژی خود را برای رقابت با iOS و اندروید در بازار سرمایه گذاری قوی تر کرده است.

این شرکت با نرم افزار های مدیریتی موبایل می تواند از مدیریت iOS و اندروید به صورت جداگانه در گوشی هوشمند استفاده کنند. بنابراین تعجب آور نیست که بلک بری از Android for Work به خوبی پشتیبانی کند. بلک بری تایید کرده است که با گوگل در حال کار بروی Enterprise Server 12 برای دستگاهی که Android for Work را اجرا می کند است.

BES12 با اندروید یکپارچه خواهد شد که نیازی به بسته های نرم افزاری ندارد که به کاربران اجازه می دهد که به گوگل و گوگل پلی نیز دسترس داشته باشند.  Enterprise Server 12 بلک بری که به صورت امن و انعطاف پذیر با گوشی های هوشمند و تبلت ها کار می کند و در محیط BES12  این اجازه را می دهد.

این شرکت همچنین از خدمات برتر BBM Meetings, BBM Protected, WorkLife و VPN پشتیبانی می کند. این خدمات در حال حاضر با دستگاه های اندرویدی نیز کار می کند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [uebrgizmo]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *