گلکسی اس ۶ دارای دو اپلیکیشن پیش فرض از سامسونگ اپز است

گلکسی اس ۶ دارای دو اپلیکیشن پیش فرض از سامسونگ اپز است
  • 1393/12/7
  • مبين
  • 0

کاربران سامسونگ همیشه از این ناراضی بوده اند که این شرکت برنامه های کاربردی خود را به صورت پیش فرض بر روی گوشی های هوشمند خود نصب میکند. این امر باعث کم شدن سرعت دستگاه و تنبلی آن خواهد شد.

اما به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد روی گلکسی اس ۶ تغییراتی را انجام دهد شایعه شده بود که اپلیکیشن TouchWiz روی این دستگاه به صورت پیش فرض وجود نخواهد داشت و حذف می شود حال گزارش امروز ادعا می کند گلکسی اس ۶ تنها دارای دو اپلیکیشن پیش فرض است و دیگر اپلیکیشن های کاربردی مخصوص این شرکت نیز به صورت جداگانه برای دانلود در دسترس خواهد بود.

باتوجه به گزارش Sammobile لیستی از اپلیکیشن های از پیش نصب شده روی دستگاه گلکسی اس ۶ نیز منتشر شده است که شامل دو اپلیکیشن سامسونگ، سه اپلیکیشن از مایکروسافت، برنامه های بومی گوگل و فیس بوک و واتز آپ می باشد.

S Voice و S Health دو اپلیکیشن سامسونگ در یان دستگاه هستند و همچنین سه اپلیکیشن مایکروسافت شامل OneDrive, OneNote و Skype نیز می باشند. واتزآپ با لینک دانلود آن قابل دسترسی است و فیس بوک هم به صورت پیش فرض روی آن وجود خواهد داشت. علاوه بر این تمامی اپلیکیشن های کاربردی گوگل نیز وجود خواهد داشت و همچنین اپلیکیشن سامسونگ اپ برای دالنود دیگر اپلیکیشن های مخصوص سامسونگ نیز برای کاربران وجود دارد.

از مایکروسافت گزارش شده است که کهدر گلکسی اس ۶ یک فولد با نام Microsoft Apps وجود خواهد داشت که تمامی اپلیکشن های پیض فرض این شرکت در آن خواهند  بود. البته باید اعلام کنیم که اپلیکیشن های دیگر همانند S Health که مخصوص سلامتی است جزء پر استفاده ترن اپلیکیشن ها هستند.

این شرکت همچنین دارای برنامه های گالری و پخش موسیقی و ویدئو نیز خواهد بود که از اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی پشتیبانی می کند. چیزی به معرفی گوشی هشومند گلکسی اس ۶ در رویداد WMC 2015 نمانده حال باید منتظر باشیم تا همه چیز را درباره آن بدانیم.

منبع: [ubergizmo]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *