تلفن هوشمند Xperia M4 Aqua در MWC 2015 معرفی می‌شود

تلفن هوشمند Xperia M4 Aqua در MWC 2015 معرفی می‌شود
  • 1393/12/7
  • مجتبی
  • 0

دیروز خبری منتشر شد که بیان می کرد تبلت Xperia Z4 در کنگره جهانی موبایل امسال یعنی MWC 2015 معرفی خواهد شد. اما اطلاعات جدیدی به دست آمدن که نشان می دهد این محصول تنها گجتی نیست که قرار است توسط سونی در نمایشگاه یاد شده معرفی شود. ظاهرا سونی تصمیم دارد تا از تلفن هوشمند ضد آب جدیدی با نام Xperia M4 Aqua نیز در MWC 2015 رونمایی کند.

آنطور که پیداست، M4 Aqua ظاهرا قرار است جانشینی برای تلفن هوشمند M2 Aqua باشد. اگر اینگونه باشد پس سونی دیگر مدل M3 Aqua را معرفی نخواهد کرد.

مانند تبلت Xperia Z4 گوشی M4 Aqua هم با اندوروید ۵ همراه است. در حالیکه تنها ویژگی‌ای که از تلفن هوشمند یاد شده می دانیمدر حال حاضر همین سیستم عامل آن است و احتمال می دهیم از نظر ظاهری نیز دنباله رو M2 Auqa باشد که در تصویر بالا مشاهده می کنید. تلفن هوشمند M4 یک گوشی میان رده خواهد بود که از شبکه های پرسرعت LTE پشتیبانی می کند و این یکی از ویژگی های تلفن های هوشمند بالارده است. این گوشی همچنین دارای گواهی نامه IP 68 است بوده که به معنی ضد آب بودن آن است و قادر است تا نیم ساعت در عمق یک متری دوام بیاورد.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

Sony-Xperia-M4-Aqua-MWC-01

همانطور که احتمالا شنیده اید، Xperia Z4 که پرچمدار بعدی سونی محسوب می گردد در MWC 2015 معرفی نخواهد شد. بجای آن شرکت یاد شده قصد دارد تا طی برنامه ای از xperia z4 در تابستان رونمایی کند. بنابر این ظاهرا در MWC 2015 شاهد معرفی دستگاه بزرگی توسط سونی نخواهیم بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *