تصاویر جدید گلکسی اس ۶ و Edge

تصاویر جدید گلکسی اس ۶ و Edge
  • 1393/12/7
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید چیزی به شروع نمایشگاه WMC 2015 و معرفی رسمی گلکسی اس ۶ و همچنین گلکسی اس ۶ Edge نمانده است حال تصاویری از این دو دستگاه تنها چند روز قبل از ۱ مارس که تاریخ معریف آن است منتشر شده است.

حال می توانیم بسیاری از شایعات دو گوشی هوشمند گلسکی اس ۶ و  Edge را ببینیم که در مورد آن ها صادق هستند. کاربر انجمن XDA پیغام زیر را همزمان با این تصاویر منتشر کرده است:

نمی توان گفت که از کجا خواهد آمد اما به طور مستقیم AT&T است. بدیهی است که این تصویر مدل و یا نمونه آزمایشی است و قطعا برای فروش نیست و همچنین سامسونگ بدون بسته بندی شیک محصولی را به فروش نخواد رساند. اما به نظر می رسد که د و طرف پشت و جلوی آن از جنس فلز است.

این تصویر طرف استاندارد را نشان می دهد. پشت این دستگاه شیشه ای به نظر می رسد اما چیزی تایید نشده است و همچنین دوربین های جلو و پشتی آن هم نیز مشخص است.

samsung_galaxy_s6_att_leak-3

samsung_galaxy_s6_att_leak-4اسلات سیم کارت آن بغل دستگاه است و طرف چپ آن قرار دارد.

samsung_galaxy_s6_att_leak-8_storyهمانگونه که قبلا اعلام کرده بودیم اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۶ تقریبا ۵٫۱ اینچ است که در تصویر زیر تایید شده است.

samsung_galaxy_s6_att_leak-10در تصویر آخر گلکسی اس ۶ و Edge  در کنار هم دیده می شوند.

samsung_galaxy_s6_att_leak-11پستی که در انجمن XDA منتشر شده است نمونه مهندسی بودن این طرح ها را تایید می کند اما به احتمال زیاد به تصویر واقعی آن ها شبیه هستند. حال فقط باید منتشر رویداد معرفی این دو دستگاه باشیم.

منبع: [neowin]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *