آزمایش گفتگوی زنده گوگل با مشاغل جستجو شده

آزمایش گفتگوی زنده گوگل با مشاغل جستجو شده
  • 1393/12/8
  • علیرضا اصغری
  • 1

فرض کنید شما به دنبال یک فروشگاه زنجیره ای هستید و یا در جستجوی انتخاب یک رستورانید که با رژیم غذایی  شما منطبق باشد. یک راه برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر این است یا از طریق وب  سایت آنها بررسی کنید،  یا از طریق ایمیل مکاتبه کنید و یا به آنها تلفن بزنید اما اگر به هر دلیلی هیچ کدام از این راه ها میسر نباشد، گوگل ممکن است بتواند به شما کمک نماید.

بنابر برخی گزارش ها،‌ گفته شده است که گوگل در حال بررسی و آزمایش قابلیت جدیدی است که در آن کاربران می توانند با مشاغلی که در نوار جستجوی آنها یافت می شود به طور زنده گفتگو نمایند (همان طور که در تصویر بالا نیز قابل مشاهده می باشد.). در حال حاضر گوگل اطلاعات مشاغل جستجو شده،‌ مانند آدرس، تلفن، وب سایت، ساعات کار و … را برای شما نشان می دهد. و این قابلیت جدید نیز به اطالاعات قبلی اضافه می گردد.

وب سایت TechCrunch توانسته است از این شرکت در ارتباط با این قابلیت سوال کند ، که گوگل نیزاین مساله را تایید کرده است که در حال آزمایش این قابلیت می باشد. متاسفانه شرکت گوگل مشخص نکرده است که زمان دستیابی یه این ویژگی چه تاریخی خواهد بود. بر اساس آگاهی ما،‌حتی ممکن است که این مساله یک آزمایش ساده باشد که هیچگاه برای عموم عرضه نشود. کاری که این روزها بسیاری از شرکت ها نیز آن را انجام می دهند.

این ویژگی شبیه قابلیتی است که Path Talk نیز ارائه می نماید، البته فرق آن این است که در این موضوع ، ‌امتیاز گوگل در داشتن و استفاده از منابع بسیار است. لازم به ذکر نیست که گوگل زیرساخت عظیمی مثل Google Maps را در اختیار دارد و در آینده می تواند Path Talk را با بودجه بالای خود از میدان رقابت خارج نماید،‌ ولی حال نظر شما در این باره چیست؟ آیا این قابلیتی است که شما در آینده در انتظارش باشید؟

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. ببخشید من تو ی مطلب قدیمی که دو سال قبل نوشته شده بود نظر دارم.
    ارتقاع رم.
    من لپ تاپم Lenovo G580میخوام رمش که چهار گیگه ۸یا۶ گیگ کنم میشه؟؟؟
    مشخصات کامل لپ تاپم
    RAM:4
    گرافیک:nvidia geforce GT635
    Corei5
    ‘گرافیک هم میتونم ارتقاع بدم؟؟
    راستی حتما بعد از اینکه رم ارتقاع دادم باید هارد درایو رو هم ارتقاع بدم؟؟؟؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *