اولین تلفن هوشمند VAIO ممکن است در روز ۱۲ مارس معرفی گردد

اولین تلفن هوشمند VAIO ممکن است در روز ۱۲ مارس معرفی گردد
  • 1393/12/8
  • مجتبی
  • 0

به یاد دارید که سونی برند VAIO  بخش لپ تاپ های خود را فروخت؟ پس از این فروش، که به یکی از همکاران ژاپنی این شرکت واگذار شد، شایعات زیادی در مورد برند مورد بحث منتشر شد. حالا هم شایعه ای جدید در بسیاری از وب سایت های انگلیسی زبان منتشر شده که اعلام می کند امکان معرفی تلفن هوشمند VAIO وجود دارد.

بنظر میرسد که تلفن های هوشمند وایو در برخی از ابزارهای بنچمارک دیده شده اند و برخی از مشخصات فنی آن ها نیز از همین طریق به بیرون درز پیدا کرده. یکی از گوشی های این برند، ظاهرا قرار است در روز ۱۲ ماه مارس معرفی گردد که احتمالا از پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ در آن استفاده خواهد شد و فرکانس کاری هسته های این چیپست نیز بر روی ۱/۲ گیگاهرتز تنظیم شده.

همچنین حافظه رم پردازشی محصول مورد بحث ۲ گیگابایت است و حافظه داخلی آن هم ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته شده. صفحه نمایش این گوشی ۵ اینچی و کیفیت آن هم ۷۲۰p است. دوربین اصلی دستگاه مورد بحث ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلویی هم ۵ مگاپیکسل است. سیستم عامل پیشفرض تلفن هوشمند VAIO نیز اندروید ۵ آبنبات چوبی خواهد بود. همانطور که گفتیم زمان مورد انتظار برای معرفی از این محصول ۱۲ مارس اعلام شده و این یعنی بزودی حقیقت وجود داشتن یا عدم وجود چنین دستگاهی را خواهیم فهمید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *