تاریخ عرضه Jawbone UP3 هنوز مشخص نشده است

تاریخ عرضه Jawbone UP3 هنوز مشخص نشده است
  • 1393/12/8
  • مبين
  • 0

در نوامبر سال گذشته Jawbone نسل سوم دستبند های تناسب اندام محبوب UP را معرفی کرد. با وجود اینکه زمان زیادی از معرفی این محصول گذشته است اما هنوز خبری از عرضه آن نیست.

در واقع این شرکت هیج تاریخ انتشاری برای Jawbone UP3 به اشتراک نگذاشته است که واقعیت مربوط به تولید آن است. زمانی که UP3 معرفی شد Jawbone در ابتدا اعلام کرد که در کریسمس نیز ارئه این محصول انجام می شود و این زمانی است که تاریخ انتشار آن به بعد از ۲۰۱۵ موکول شد.

سخنگوی شرکت TechCrunch می گوید که مشکلاتی در حفظ کیفیت در خط تولید به وجود آمده است و کمی زمان لازم است تا Jawbone دستبند UP3 را روانه بازار کند که قطعا باید بی عیب و نقص باشد.

همچنین سخنگو اعلام کرده که کیفیت مهم ترین اولویت برای شرکت است و می خواهد کیفیت UP3 را تضمین کند و بعد از آن این محصول را به دست مردم برساند. مشتری های علاقه مند هنوز می توانند که Jawbone UP3 را پیش خرید کنند اما صفحه خرید آن تاریخ انتشار مناسبی را ارئه نمی دهد. کسانی که قبلا این دستبند را خریداری کرده اند می توانند پول خود را از شرکت پس بگیرند و همچنین می تواند تا زمان عرضه منتظر بمانند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *