تبیلغ ساعت هوشمند اندرویدی هوآوی در فروشگاه بارسلونا دیده شد

تبیلغ ساعت هوشمند اندرویدی هوآوی در فروشگاه بارسلونا دیده شد
  • 1393/12/9
  • مجتبی
  • 0

بالاخره هوآوی که قبل از این شایعه شده بود قصد معرفی ساعت هوشمند خود را دارد، اکنون به تمام شایعات پایان داد و مشخص شد که وجود چنین محصولی حقیقت دارد. به لطف تبلیغاتی که این شرکت چینی در فرودگاه بارسلونا انجام داده، اکنون شکل این دستگاه را هم می تتوانیم ببینیم. پس مشخص است که در نمایشگاه ءٌژ ۲۰۱۵ به طور حتم شاهد مهرفی گجت پوشیدنی هوشمند هوآوی خواهیم بود.

از آنجایی که لوگو اندروید پوشیدنی در گوشه سمت راست تبلیغ یاد شده وجود دارد، مشخص است که ساعت هوشمند هوآوی قرار است با چه سیستم عاملی راهی بازار شود. همانطور که در تصویر می توانید ببینید، برخی از مشخصات دستگاه مورد بحث نیز اکنون مشخص شده.

قطعا با توجه به تصاویر منتشر شده شکل ظاهری این محصول مانند ساعت های معمولی طراحی شده که بسیاری از مردم این سبک طراحی را بسیار دوست دارند. بنابر این ممکن است هوآوی در این حوزه به یک موفقیت بزرگ دست یابد. در بیلبرد تبلیغاتی گجت پوشیدنی شرکت یاد شده، سه طرح کلی برای این ساعت در نظر گرفته شده که یکی از آنها نقره ای رنگ بوده و بخشی از دسته آن هم نقره ای است. یکی دیگر از مدل های این دستتگاه طلایی رنگ است و رنگ دسته آن هم طلایی در نظر گرفته شده. در نهایت مدل سوم هم به رنگ مشکی بوده که دسته آنهم مشکلی رنگ است.

برای اینکه سایر مشخصات این ساعت هوشمند را بفهمیم باید تا روز دو شنبه یعنی اول ماه مارس صبر کنید تا این شرکت چینی به صورت رسمی از محصول مورد بحث در MWC 2015 رونمایی کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *