گوشی جدید ضد آب سونی در MWC 2015 معرفی خواهد شد

گوشی جدید ضد آب سونی در MWC 2015 معرفی خواهد شد
  • 1393/12/9
  • مجتبی
  • 0

پس از اینکه سونی قول داده یک دستگاه باریک تر، سبک و شفاف تر را در MWC 2015 معرفی کند، حالا این شرکت تایید نموده که در هفته آینده، یک تلفن هوشمند جدید از طری Xperia هم معرفی خواهد شد که این گوشی نیز ضد آب است.

سونی اعلام کرده که ما باید برای یک معرفی در روز دوم ماه مارس آماده باشیم. این روز زمان برگزاری کنفرانس شرکت یاد شده در MWC امسال است. اوایل امروز، چند عکس جدید از تبلت معرفی نشده‌ی Xperia Z4 به بیرون درز پیدا کرد و نیز قبل از این هم تصاویری از Xperia M4 Aqua منتشر شد که در گویا آی تی به آن پرداختیم و احتمال زیادی دارد تا در روز ۲ مارس به صورت رسمی معرفی شود. هر دو دستگاه یاد شده گواهینامه IP 68 دارند و این یعنی به مدت نیم ساعت در عمق کمتر از یک متری در آب دوام میاورند.

تبلت Xperia Z4 در واقع جانشینی برای تبلت Z2 سونی است و بر اساس آنچه تا به این لحظه گزارش شده، مجهز به صفحه نمایشی ۱۰/۱ اینچی خواهد بدو از نظر عمر باتری هم بهینه سازی های خوبی در آن صورت گرفته. پردازنده در نظر گرفته برای تبلت مورد بحث طبق گزارشات ارسالی، اسنپدراگون ۸۱۰ خواهد بود که شامل هشت هسته پردازشی است. اما تلفن هوشمند Xperia M4 Aqua همانطور که قبلا هم گفتیم، یک گوشی میان رده است. هر دو محصول مورد اشاره با اندروید ۵ آبنبات چوبی به صورت پیشفرض عرضه می گردند. متاسفانه بر طبق گفته ها و شنیده ها به احتمال خیلی زیاد تلفن هوشمند Xperia Z4 در MWC امسال معرفی نمی شود. ولی چه کسی می داند، شاید سونی اینبار توانسته از لو رفتن این گوشی جلوگیری کند تا در کنفرانس مطبوعاتی خود در کنگره جهانی موبایل امسال، برای همه یک سورپرایز بزرگ داشته باشد

ما در گویا آی تی اخبار MWC 2015 را به صورت کامل و لحظه به لحظه برای شما پوشش خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *