امکان برش ویدئو به اپلیکیشن YouTube اضافه شد

امکان برش ویدئو به اپلیکیشن YouTube اضافه شد
  • 1393/12/9
  • مجتبی
  • 0

تقریبا غیر ممکن است که بخواهیم ویدئویی را در شبکه های اجتماعی قرار دهیم یا برای دیگران بفرستیم و نیاز به برش بخشی از ویدئو نداشته باشیم. انجام اینکار در تلفن های هوشمند امروزی سخت تر هم می شود. اما به لطف بروزرسانی جدید که در اپلیکیشن یوتیوب صورت گرفته، حالا می توان بخشی از ویدئوی خود را که نیاز دارید برش دهید تا کوچکتر شود.

البته اپلیکشن های ویرایش ویدئو دیگری هم وجود دارند که دقیقا برای همین کارها ایجاد شده اند، اما کثر آنها غیر رایگان هستند. اما با امکان چدید یوتیوب می توانید نقطه آغاز و پایان دلخواه خود را بر روی ویدئوهایتان مشخص کنید و با یک کلیک بقیه کار ره به اپلیکیشن یوتیوب بسپارید تا دقیقا ویدئو از فریم انتخابی شما آغاز و در فریم پایانی مورد نظرتان خاتمه یابد.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

امکان خوب دیگری که باید در مورد این ویژگی جدید بیان کنیم، قابلیت مشاهده پیشنمایش فریم انتخابی شماست. بنابر این قبل از ارسال ویدئوها به دوستان یا اشتراک گذاری آنها بر روی وب، می توانید دقیقا ببینید که چه بخشی را می خواهید آپلود نمایید.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که زیاد با دوربین تلفن هوشمندتان فیلم میگیرد، این ویژگی جدید در اپلیکیشن یوتیوب برای شما بسیار کارایی خواهد داشت.

[button color=”green2″ link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.youtube” align=”center” target=”_blank”]دانلود از گوگل پلی[/button]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *