تلفن هوشمند Liquid M220 از ایسر معرفی شد [MWC 2015]

تلفن هوشمند Liquid M220 از ایسر معرفی شد [MWC 2015]
  • 1393/12/10
  • مجتبی
  • 0

در کنگره سالانه جهانی موبایل یعنی MWC 2015 که امروز بالاخره آغاز به کار کرد، ایسر از یک تلفن هوشمند با نام Acer Liquid M220 رونمایی کرد که سیستم عامل آن ویندوزفون ۸/۱ است. این دستگاه قابلیت بروزرسانی به ویندوز ۱۰ را هم داراست، و به صورت پیشفرض برخی از اپلیکیشن های اختصاصی مایکروسافت بر روی آن نصب شده. از جمله این اپلیکیشن ها می توان به OneDrive، اسکایپ، آفیس و کورتانا اشاره کرد. صفحه نمایش این محصول ۴ اینچی است و چگالی پیکسلی آن هم ۲۳۳ppi است. در پشت و جلو این گوشی به ترتیب دو دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی قرار داده شده.

Acer-Liquid-M220

این دستگاه یک تلفن هوشمند میان رده است و از پردازنده دو هسته ای ساخت شرکت کوالکام بهره می برد و فرکانس کاری هر هسته چیپ این گوشی بر روی ۱/۲ گیگاهرتز تنظیم شده. حافظه رم پردازشی در نظر گرفته شده برای این دستگاه ۵۱۲ مگابایت و حافظه ذخیره سازی داخلی آن ۴ گیگابایت است. باتری Liquid M220 هم ۱۳۰۰ میلی آوپرساعت ظرفیت دارد. در بخش طراحی نیز این محصول از دو سیمکارت همزمان پشتیبانی می کند و از لبه های دستگاه هم گرد طراحی شده. حاشیه کناری گوشی هوشمند مورد بحث، شامل یک نوار باریک با طرح نقطه نقطه است که به زیبای آن تا حدی افزوده.

تلفن هوشمند Liquid M220 از ماه آپریل در اروپا، آفریقا و خاورمیانه به صورت همزمان عرضه خواهد شد. این محصول به رنگ مشکی ترکیبی با سفید تولید شده و قیمت آن هم ۷۰ یورو است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *