تلفن هوشمند IDOL 3 رسما توسط آلکاتل معرفی شد

تلفن هوشمند IDOL 3 رسما توسط آلکاتل معرفی شد
  • 1393/12/10
  • مجتبی
  • 0

در نمایشگاه MWC 2015 آلکاتل هم از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد. این دستگاه که Alcatel OneTouch IDOL 3 نام دارد ممکن است از نظر ظاهری برای خیلی ها آشنا بنظر برسد و مطمئن باشید چشمان شما به شما دروغی نمی گویند! صفحه نمایش این محصول ۴/۷ اینچی است و نیز یک مدل دیگر با صفحه نمایش ۵/۵ اینچی معرفی شده. این دو دستگاه ما را به یاد آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس انداخت.

دوربین این دستگاه در پشت ۱۳ مگاپیکسلی است و با توجه به تلفن های هوشمند پرچدار امروزی ویزگی شاخصی به نظر نمی رسد.  در کنار این دوربین یک فلاش بزرگ قرار گرفته تا تصاویر ثبت شده در شرایط نوری کم کیفیت بهتری داشته باشند. دوربین جلو نیز با پهنای ۸۴ درجه ای خود می تواند برای ثبت تصاویر سلفی بسیار کارا عمل کند و با توجه به نرم افزار بهینه این گوشی در بخش دوربین، فوکوس بر روی چهره در ۰/۲۶ ثانیه ثبت می گردد.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

Alcatel-IDOL-3-imییages

برای رندر مناسب رنگ ها در صفحه نمایش محصول مورد بحث آلکاتل از تکنولوژی بهینه سازی رنگ بهره برده که نمایانی رنگ ها را بیشتر می کند و در کل باعث می شد تصاویر بهتر مشاهده شوند. اما برای نظر دادن در مورد صفحه نمایش این دستگاه باید تا انجام بررسی ها بر روی آن منتظر بمانیم.

همانطور که گفتیم مدل کوچکتر تلفن هوشمند یاد شده ۴/۷ اینچی بوده که کیفیت آن هم ۷۲۰p است. پردازنده مرکزی این دستگاه اسنپدراگون ۴۱۰ یا ۶۱۰ است و مدل قوی تر با صفحه نمایش ۱۰۸۰p عرضه خواهد شد. هر دو مدل یاد شده از شبکه های پرسرعت ۴G LTE پشتیبانی می نمایند. سیستم عامل پیش فرض این گوشی ها نیز اندروید ۵ آبنبات چوبی است.

هنوز خبری در مورد تاریخ عرضه و قیمت دو محصول یاد شده اعلام نگشته است. اما با توجه به پشتیبانی آنها از شبکه های LTE تعجبی ندارد اگر ابتدا در آمریگا شاهد عرضه آنها باشیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *