اچ‌پی از لپ تاپ تبدیل شونده Spectre x360 رونمایی کرد

اچ‌پی از لپ تاپ تبدیل شونده Spectre x360 رونمایی کرد
  • 1393/12/10
  • مجتبی
  • 0

اچ‌پی با لپ تاپ جدید خود که Spectre x360 نام دارد به دنبال شگفت زده کردن مشتریان است. این دستگاه یک صفحه نمایش لمسی دارد و هیبردی است. نام لپ تاپ مورد بحث با بدنه ای با کیفیت و زیبا باز جنس آلومینیوم ساخته شده و عمرباتری آن هم بسیار زیاد است. همین دو مورد به تنهای می تواند برای محصول یاد شده شگفتی آفرین باشد.

چند وقتی است که لپ تاپ های هیبریدی با سیستم عامل ویندوز ۸ تولید و روانه بازار شده اند و حالا هم بنظر می رسد محصولات جدیدی ساخته شده اند که قرار است دنباله رو آنها باشند. برخی از مزیت های لپ تاپ جدید اچ‌پی، همانطور که گفتیم عمر باتری فوق العاده، صفحه نمایش بسیار با کیفیت و پردازنده فوق العاده قدرتمند آن است.

Spectre x360 محصولی است که در بازار هیبریدی ها به خوبی خودنمایی خواهد کرد و بنظر می رسد اچ‌پی بر روی وزن و طراحی این دستگاه بسیار تمرکز کرده. ضخامت لپ تاپ یاد شده تنها ۰/۶ اینچ است که برای یک لپ تاپ بسیار خوب بنظر می رسد.

صفحه نمایش این محصول ۱۳/۳ اینچی بوده و کیفیت FHD/QHD را ارائه می دهد. این صفحه نمایش قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای را هم دارد و کاربران می توانند بسته به روشی که قصد استفاده از لپ تاپ را دارند، صفحه آن را بچرخانند. همانطور که در عنوان این مطلب اشاره کرده ایم، Spectre x360 یک دستگاه دو منظوره است و می توان از آن به صورت لپ تاپ با تبلت استفاده کرد.

شرکت یاد شده همچنین بر کارایی لپ تاپ جدید خود هم حساسیت زیادی نشان داده و قصد دارد با باتری قدرتمندی که در دل این دستگاه قرار داده، نوع استفاده سنتی از لپ تاپ ها را بسیار ارتقا بخشد.

یکی از مهمترین نکات مثبت لپ تاپ مورد بحث، صفحه نمایش بسیار بهینه سازی شده آن است که کمترین میزان استفاده را از باتری می نماید. همچنین پردازنده و وای فای هم بهینه شده اند تا باز هم باتری کمتری مصرف گردد. تمامی نکاتی که گفتیم باعث شده تا بتوان با یک بار شارژ این محصول، تا ۱۲ ساع به صورت مسمتر با آن کار کرد. البته این گفته‌ی اچ‌پی است و هنوز تستی بر روی محصول یاد شده صورت نگرفته و باید تا عرضه آن به بازارها برای چنین تست هایی صبر کنیم.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

hp_spectre_x360_04_story

اندازه لپ تاپ مورد اشاره ۱۲/۷ در ۸/۶ در ۰/۶ اینچ و وزن آن هم ۱/۴۷ کیلوگرم است. پردازنده بکار رفته در این محصول Intel Broadwell i5 -5200U است که فرکانس کاری هسته های آن بر روی ۲/۲ گیگاهرتز تنظیم شده. رم پردازشی در نظر گرفته شده برای Spectre x360 هم ۸ گیگابایت و از نوع DDR3 است. حافظه داخلی ذخیره سازی محصول مورد بحث ۲۵۶ گیگابایت است که می توان البته این مورد را تا ۵۱۲ گیگابایت انتخاب نمود. در بخش پورست ها نیز لپ تاپ یاد شده از USB 3.0، HDMI و درگاه نمایشی MiniDisplay پشتیبانی می کند.

این محصول اکنون بر روی وب سایت اچ‌پی برای سفارش قرار داده شده و به زودی در اواسط این ماه از طریق خرده فروشی معروف BestBuy هم قابل خرید خواهد بود. مدل i5 لپ تاپ جدید اچ‌پی با صفحه نمایش ۱۰۸۰p با قیمت ۸۹۹/۹۹ دلار قابل سفارش است و مدل قدرتمند تر i7 با صفحه نمایش QHD با قیمیت ۱۳۹۹/۹۹ دلار در دسترس مشتریان خواهد بود. همچنین مدل i7 از ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD بهره می برد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *