معرفی MediaPad X2 توسط Huawei

معرفی MediaPad X2  توسط Huawei
  • 1393/12/10
  • محمدرضا رشيدي
  • 0

شرکت هوآوی که مدتیست با ارائه گجت های مقرون به صرفه و در عین حال روز دنیا ، توانسته است بخش قابل توجهی از بازار فروش تلفن های همراه و تبلت ها و کالاهای دیجیتال را به تسخیر خود دراورد،روز به روز در حال پیشرفت است و هر چند وقت یک بار خبر های جدیدی از این شرکت می شنویم. این بار خبری جدید راجع به MediaPad X2 منتشر شده است. با ما همراه باشید.

سال پیش، هوآوی از MediaPad X1 پرده برداشت،تبلت ۷ اینچی جمع و جور که امکانات ارتباطی قابل ستایشی داشت و به عنوان یک تبلت حرف های زیادی برای گفتن داشت. امروز،در نمایشگاه MWC 2015 ، تولید کننده این سری از تبلت ها یعنی هوآوی MediaPad X2 را معرفی کرد که به عنوان عضوی جدید در خط مشی تبلت های این شرکت ، بهبود ها و بروزرسانی های نسبتا قابل توجهی را نسبت به مدل قبل تر از خودش یعنی MediaPad X1 در خود داشت.

Capturesdsdsd

تبلت جدید این شرکت ضخامتی به اندازه ۷٫۲۸ میلی متر دارد و از صفحه نمایش ۷ اینچی IPS با وضوح تصویر ۱۹۲۰x1200 که چیزی بیشتر از ۸۰ درصد از نمای جلویی تبلت را فرت می گیرد. MediaPad X2 با برخورداری از چیپست ultra” octa-core, 64-bit Kirin 930″ 2 گیگاهرتزی به نوعی خودنمایی می کند. برای علاقه مندان به عکس برداری نیز باید بگویم که دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی این تبلت دارای یک چیپ اختصاصی ISP است که گفته می شود می تواند در شرایطی که نور کمی در اختیار است ، کارایی سنسور دوربین این تبلت بهبود پیدا می کند و همچنین مزیت های دیگری را برای کاربران به همراه دارد.دوربین جلوی این تبلت نیز یک ۵ مگاپیکسلی دوست داشتنی است!
kj
این تبلت در دو ورژن قابل خریداری خواهد بود ، یکی از ورژن ها دارای ۲ گیگابایت RAM و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است و ورژن دیگر که کمی از ورژن اول سرتر است ، از ۳ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره مند است. این تبلت که از لحاظ برخورداری از امکانات اتصالی مناسب نیز ، مورد توجه قرار گرفته است ، در هر دو ورژن خود امکان استفاده از دو سیم کارت همزمان را تعبیه کرده است و دارای LTE Cat.6 به صورت On Board نیز می باشد.
njjh
به نظر می رسد باتری این تبلت نیز مانند باتری تبلت قبلی این سری ، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری باشد، اما در کل عمر باتری تبلت جدید این خانواده بیشتر است؛ بر طبق گمانه زنی ها ، قابلیت پخش ۶۰ ساعت موزیک،۱۲ ساعت ویدئو و امکان ۱۵ ساعت گشت و گذار در اینترنت از ویژگی هایی است که به لطف وجود این باتری ، نسیب تبلت جدید شرکت هوآوی شده است.
دوستداران موزیک و آهنگ نیز بدانند که مطمئنا از چیپ صدای Smart PA   و فناوری توزیع صدای DTS که به صورت On Board در این تبت تعبیه شده است ، راضی و خوشنود خواهند بود. MediaPad X2 به همراه ورژن ۵ اندروید به بازار عرضه خواهد شد و دربسیاری از بازار ها شاهد ارائه آن خواهیم بود ، مانند چین ، اتحادیه غرب و … . هنوز اطلاعاتی راجع به ارائه این تبلت در آمریکا به دست نیامده است.
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *