تبلت های اندرویدی لنوو Tab 2 A8 و A10 رونمایی شدند

تبلت های اندرویدی لنوو Tab 2 A8 و A10 رونمایی شدند
  • 1393/12/10
  • مهرداد فراهانی
  • 0

در همایش جهانی موبایل، لنوو دو تبلت جدید را معرفی کرد. تبلت های لنوو Tab 2 A8 و A10 از یک خانواده هستند، اما آنها از نظر استفاده از پیکربندی های مختلف داخلی بر اساس پردازنده های مدیاتک و قیمت با هم متفاوت هستند. بعضی از ویژگی های آن ها مشترک می باشد از جمله قابلیت پخش صدای دالبی ATMOS، و همچنین هر دو تبلت می توانند با شبکه های LTE ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این قیمت آن ها بسیار مقرون به صرفه است و فقط ۱۲۹ و ۱۹۹ دلار برای نسخه وای فای می باشد.lenovo-tab-2-a10_01

A10 یک تبلت ۱۰ اینچی با صفحه نمایش فول HD و رزولیشن ۱۰۸۰ می باشد. قطر آن تنها ۸.۹ میلی متر است و وزن آن هم ۵۰۹ گرم می باشد که کمی بیش از آیپد ایر ۲ با ۴۵۰ گرم است، یک آرایه صوتی که شامل بلندگو های متعدد هست هم در آن وجود دارد. این طراحی قابلیت های صوتی این وسیله را قدرتمند کرده است.

لنوو می گوید که باتری آن ۷۲۰۰ میلی آمپر می باشد که باید حدود ۱۰ ساعت با یکبار شارژ دوام بیاورد و اگر درست باشد، این ویژگی خیلی خوبی برای یک تبلت ۱۰ اینچی است و به خوبی انتظارات یک کاربر معمولی را برطرف می کند.
تبلت A8 مجهز به یک صفحه نمایش ۸ اینچی HD با رزولیشن ۷۲۰p است و احتمالا برای ایمیل، رسانه های اجتماعی و یا خواندن اخبار اغلب در حالت عمودی استفاده می شود. حافظه داخلی هم ۱۶ گیگابایت و با کارت حافظه میکرو SD تا ۳۲ گیگابایت قابل ارتقا می باشد. ضخامت آن هم مثل برادر بزرگترش ۸.۹ میلی متر، می باشد اما با داشتن وزن ۳۶۰ گرمی از آن سبک تر است و در مقایسه با وزن آیپد مینی ۲ که ۳۴۱ گرم است سنگین تر می باشد. لنوو می گوید که باتری آن می تواند تا ۸ ساعت به کار بی وقفه بپردازد.

lenovo-tab-2-a10_06
هر دو تبلت A10 و A8 از ویژگی صدای دالبی ATMOS (با هدفون)، بهره می برند اما A8 توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد. همچنین تبلت A8 از یک نسخه “خالص” از اندروید آبنبات چوبی ۵.۰ بهره میبرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *