روزنگار ؛ معرفی رسمی HTC One M9/ معرفی گکسی اس ۶ و بیشتر

روزنگار ؛ معرفی رسمی HTC One M9/ معرفی گکسی اس ۶ و بیشتر
  • 1393/12/10
  • مجتبی
  • 0

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

سواچ و ساعت های هوشنمند جدید فیتنس

untitled

ممطئنا شما هم با ساعت های ساخت شرکت سواچ آشنایی دارید. شاید اصلا بگویید کیست که آشنایی نداشته باشد! بله درست است. حالا این شرکت که مدت هاست وارد عرصه دیجیتال و ساخت ساعت های هوشمند شده است ، یک بروزرسانی برای ساعت هوشمند کنونی اش به بازار ارائه داده است که با نام  Swatch Touch شناخته می شود. چند وقتی است که ساعت های هوشمند به گجت های مورد علاقه کاربران تبدیل شده است به گونه ای که کوچکی و مقرون به صرقه بودن این ساعت ها ، در کنار مفید و مختصر بودن آن ها باعث شده است روند رو به رشدی را در خرید آن ها در بازار مشاهده کنیم.ساعت هایی که تقریبا همه کاره شده اند و حتی امکان برقراری تماس را برای کاربران به ارمغان آورده اند.مطمئنا در سال های آتی شاهد وجود این گونه ساعت ها در بازار ایران نیز خواهیم بود ؛ هم چنان که مشاهده کردیم تبلت ها توانستند به سرعت خود را در میان دستان کاربران ایرانی جا کنند و به نحوی به ابزار دست همه تبدیل شوند.

ویدئو نگاه نزدیک به HTC One M9 قبل از معرفی لو رفت! [تماشا کنید]

HTC-One-M9-renders

با توجه به اینکه انتظار داریم در روزهای آینده بالاخره شاهد معرفی رسمی تلفن هوشمند Htc One M9 از جانب اچ تی سی باشیم، حالا یک ویدئو منتشر شده که شخصی با این دستگاه در حال کار کردن است. اگر این ویدئو صحت داشته باشد که احتمال آنهم خیلی زیاد است، تغییر چندانی را در طراحی نسل جدید محصول مورد بحث شاهد نخواهیم بود و این گوشی نیز دنباله رو M8 یعنی پرچمدار کنونی شرکت تایوانی یاد شده است.

کنترل اینباکس خود را در دست بگیرید: بهترین روش ها برای مدیریت ایمیل در سرویس جی میل

GmailLogo

جی میل یکی از محبوب ترین سرویس دهنده های ایمیل در ایننترنت می باشد، مخصوصا برای کسانی که درک بیشتری از تکنولوژی دارند. اما حتی بیشتر کاربران کار بلد هم، به طور کامل از آنچه این سرویس دهنده ارائه می کند، ‌با خبر نیستند.

مچ بند هوشمند ایسر با نام Liquid Leap+

Acer_Liquid_Leap-_Black_04

امروز در MWC ایسر نسخه بروز شده مچ بند سلامتی Liquid Leap خود را را با نام Liquid Leap+ معرفی کرده که از هر سه سیستم عامل اندروید، ویندوزغون و iOS پشتیبانی می کند و دسته آن هم قابل تعویض است. صفحه نمایش این محصول ۱ اینچی بوده و رزولوشن ۱۲۸ در ۳۲ پیکسلی را به ارمغان می آورد و نوع آن هم سیاه و سفید است. این صفحه نمایش باعث شده تا مصرف باتری آن بسیار بهینه شود و با یکبار شارژ گجت مورد بحق بتوان بین ۵ تا ۷ روز با آن کر کرد.

گوشی میان رده Spirit ال جی با قیمت فقط ۱۶۰ دلار، در آسیا آماده فروش است

LG 2

هفته گذشه شرکت ال جی  چهار گوشی جدید اندرویدی خود را که نام های جالبی نیز دارند، معرفی نمود: Mega، Spirit، Leon و Joy. به نظر می آید که مدل Spirit اولین از میان این چهار مدل است که به بازار عرضه شده است، به طوریکه هم اکنون با قیمت تقریبی ۱۵۹ دلار (حدود پانصد و پنجاه هزار تومان) در تایوان در دسترس می باشد.

تلفن هوشمند Liquid M220 از ایسر معرفی شد [MWC 2015]

Acer-Liquid-M22022

در کنگره سالانه جهانی موبایل یعنی MWC 2015 که امروز بالاخره آغاز به کار کرد، ایسر از یک تلفن هوشمند با نام Acer Liquid M220 رونمایی کرد که سیستم عامل آن ویندوزفون ۸/۱ است. این دستگاه قابلیت بروزرسانی به ویندوز ۱۰ را هم داراست، و به صورت پیشفرض برخی از اپلیکیشن های اختصاصی مایکروسافت بر روی آن نصب شده. از جمله این اپلیکیشن ها می توان به OneDrive، اسکایپ، آفیس و کورتانا اشاره کرد. صفحه نمایش این محصول ۴ اینچی است و چگالی پیکسلی آن هم ۲۳۳ppi است. در پشت و جلو این گوشی به ترتیب دو دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی قرار داده شده.

اچ‌پی از لپ تاپ تبدیل شونده Spectre x360 رونمایی کرد

hp_spectre_hero_story۰۰۰

اچ‌پی با لپ تاپ جدید خود که Spectre x360 نام دارد به دنبال شگفت زده کردن مشتریان است. این دستگاه یک صفحه نمایش لمسی دارد و هیبردی است. نام لپ تاپ مورد بحث با بدنه ای با کیفیت و زیبا باز جنس آلومینیوم ساخته شده و عمرباتری آن هم بسیار زیاد است. همین دو مورد به تنهای می تواند برای محصول یاد شده شگفتی آفرین باشد.

معرفی MediaPad X2 توسط Huawei

hw-415702

شرکت هوآوی که مدتیست با ارائه گجت های مقرون به صرفه و در عین حال روز دنیا ، توانسته است بخش قابل توجهی از بازار فروش تلفن های همراه و تبلت ها و کالاهای دیجیتال را به تسخیر خود دراورد،روز به روز در حال پیشرفت است و هر چند وقت یک بار خبر های جدیدی از این شرکت می شنویم. این بار خبری جدید راجع به MediaPad X2 منتشر شده است. با ما همراه باشید.

مچ‌بند HTC Grip از اچ تی سی رسما معرفی شد

htc-grip-640x481

اگر با وبلاگنویسی زنده گویا آی تی همراه بوده باشید حتما معرفی دستبند هوشمند HTC Grip را دیده اید. اچ تی سی اولین گجت پوشیدنی خود را بالاخره معرفی کرد. این دستگاه برای سلامت مشتریان ساخته شده و با همکاری شرکا Under Armour تولید شده. ابزار پوشیدنی اچ تی سی یک ابزار سلامت هوشمند است. این محصول مجهز به جی پی اس بوده و شرکت تایوانی اعلام نموده که برای افرای که اهداف سلامت را جدی دنبال می کنند بسیار مناسب است.

هدست واقعیت مجازی HTC Vive رسما معرفی شد

htcrevivejtjt

از تمام مواردی که از اچ تی سی انتظار داشتیم در کنفرانس خود در MWC 2015 رونامیی کند، یک هدست واقعیت مجازی شاید اصلا در نظر خیلی ها نمی آمد. این همان سورپرایز اچ تی سی بود که با همکاری شرکت بازی سازی Valve ساخته شده. نام محصول مورد بحث HTC Vive است که به نوعی ترکیبی از نام دو شرکت سازنده آن هم هست. بنا به اعلام شرکت سازنده، مدل پیشنمایش برای توسعه دهنگان در ماه بهار عرضه خواهد شد و مانند نمونه های مشابه سایر شرکت ها کاربرد های مشابه در این گجت هم وجود دارد.

اسمارت‌فون HTC One M9 رونمایی شد: دوربین ۲۰ مگاپیکسلی، پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ و نمایشگر ۵ اینچی

HTC-One-M9-design-pics

هیچ تردیدی در مورد این که اچ‌تی‌سی در پرچمداران خود از بهترین طراحی بهره میبرد وجود ندارد، و One M9 هم از این قاعده مستثنی نیست. مشکلات ناسازگار بودن ابعاد این گوشی که ۱۴۴.۶ طول در ۶۹.۷ عرض و ۹.۶۱ میلیمتر قطر می باشد همچنان باقیست اگرچه کوتاه تر و کمی باریک تر از نسل قبلی خود است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که هنوز هم چندان راحت با یک دست کنترل نشود.

تلفن هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge رسما توسط سامسونگ معرفی شد

B_B3d76W8AEMOMA (1)

از زمانی که سامسونگ معرفی شدن گلکسی اس ۶ را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵ تایید کرده است شایعات فراوانی درباره این دستگاه پرچم داره منتشر شده که کسی از حقیقی بودن آن ها اطلاعی نداشت و زمان معرفی آن روز اول کنگره جهانی موبایل یعین ۱ مارس برابر با ۱۰ اسفند تعیین شده بود. اما حال سامسونگ به همه شایعات منتشر شده پایان داده است و امشب به طور رسمی نسل ششم سری گوشی های گلکسی را معرفی کرد. با پر شدن سالن کنفرانس سامسونگ و پخش شدن یک تیزر از این دستگاه پس از ورود Yung Hee-Lee بر روی صحنه مراسم معرفی شروع شد. بهتر است که معرفی را از گلکسی اس ۶ شروع کنیم پس با ما همراه باشید.

تبلت های اندرویدی لنوو Tab 2 A8 و A10 رونمایی شدند

lenovo-tab-2-a10_02

در همایش جهانی موبایل، لنوو دو تبلت جدید را معرفی کرد. تبلت های لنوو Tab 2 A8 و A10 از یک خانواده هستند، اما آنها از نظر استفاده از پیکربندی های مختلف داخلی بر اساس پردازنده های مدیاتک و قیمت با هم متفاوت هستند. بعضی از ویژگی های آن ها مشترک می باشد از جمله قابلیت پخش صدای دالبی ATMOS، و همچنین هر دو تبلت می توانند با شبکه های LTE ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این قیمت آن ها بسیار مقرون به صرفه است و فقط ۱۲۹ و ۱۹۹ دلار برای نسخه وای فای می باشد.

روزنگار امروز هم با تمام اخبار داغی که از MWC 2015 داشت به پایان رسید. در ادامه می توانید لینک سایر مطالب منتشر شده امروز را در گویا آی تی مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

اولین ویدئو تبلیغاتی Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge [تماشا کنید]

سرویس پرداخت Samsung Pay رسما معرفی شد

مشاهده آنلاین مراسم معرفی Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge از وب سایت فارسی سامسونگ

تلفن هوشمند IDOL 3 رسما توسط آلکاتل معرفی شد

ورزش‌نگار ؛ قهرمانی تیم بیلیارد ایران/ شروع مسابقات تیم ملی جودو و بیشتر

خطر ابتلا به سکته ی مغزی با خواب بیش از ۸ ساعت

ارسال اطلاعات کد گذاری نشده توسط تلویزیون هوشمند سامسونگ

۵ بازی استراتژی برتر برای سیستم های اندرویدی

مایکروسافت فردا دو تلفن هوشمند ویندوزفونی معرفی خواهد کرد

ویدئو تبلیغاتی سامسونگ برای پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰

تاکنون ۶۰ هزار نفر ویندوز فون ۱۰ را بر روی اسمارت‌فون هایشان نصب کردند

ستاد توسعه زیست فناوری از طرح‌های دانش‌بنیان حوزه تخمیری حمایت می کند

با اپلیکیشن iBartar مشاغل کسب کارهای مورد نظرتان را در تهران و کرج بیابید

امکان استفاده همزمان از کارت‌گرافیک های AMD و Nvidia در یک رایانه با DirectX 12

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *