سرویس پرداخت Samsung Pay رسما معرفی شد

سرویس پرداخت Samsung Pay رسما معرفی شد
  • 1393/12/10
  • مجتبی
  • 0

همانطور که میدانید امروز بالاخره دو تلفن هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge در نمایشگاه MWC 2015 معرفی شدند. هر دو محصول یاد شده از سرویس پرداخت سامسونگ با نام Samsung Pay پشتیبانی می کنند که قرار است این سرویس رقیبی برای Apple Pay باشد.

سرویس پرداخت سامسونگ، با استفاده از تکنولوژی جدیدی که MST یا انتقال امن آهن ربایی نامیده می شود، و NFC کار میک ند. تکنولوژی یاد شده به گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج اجازه می دهد تا با بیشتر ترمینال ها و مرچنت هایی که نیاز دارند، به پرداخت و انتقال پول بپردازند و برای اینکار نیاز به هیچگونه بروزرسانی‌ای نیست.

سامسونگ اعلام کرده که برای استفاهد از تکنولوژی MST نیاز به هیچگونه بروزرسانی در دستگاه های پرداخت موبایلی فروشندگان کنونی وجود ندارد. Samsung Pay قبلا از این با مسترکارت و ویزا کارت وارد همکاری شده و قرار است این شرکت برای پرداخت ها در سراسر جهان با شرکت هایی نظیر American Express، Bank of America، Citi و … وارد همکاری گردد تا روش های پرداخت بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد.

سرویس پرداخت مورد بحث با استفاده از Knox امن می شود که این یعنی کاربران دولتی و شخصی نسبت به امنیت اطلاعات خود می توانند آسوده خاطر باشند و تراکنش های مالی آنها به هیچ وجه توسط هیچ کس قابل ردیابی نیست. بر اساس گفته سامسونگ، سرویس پرداخت این غول کره ای، در حال حاضر پتانسیل لازم برای پرداخت در ۳۰ میلیون مکان در جهان را داراست که این یعنی، راه حل شرکت یاد شده برای پرداخت های موبایلی قرار است با سرعت گسترش یابد.

اما چگونه کار می کند؟ به محض اینکه جزئیات و اپلیکیشن Samsung Pay در دسترس قرار بگیرد شما قادر خواهید بود از این سرویس بهره ببرید. فرآیند پرداخت بر اساس گزارشات به این صورت است که شما اپلیکیشن را باز می کنید و صفحه را سوایپ کرده تا کارت شما دقیقا مانند زمانی که آن را در دستگاه های کارخوان می کشید اعتبار سنجی شود. حالا باید برای تایید پرداخت با انگشت خود را بر روی سنسور اثر انگشت دستگاه بکشید تا در نهایت پرداخت انجام شود.

بخش Find My Mobile سامسونگ نیز مورد بروزرسانی قرار گرفته که در صورت گم شدن تلفن هوشمند شما، قادر خواهید بود تا آن را از راه دور قفل کنید تا کسی نتواند به اطلاعات‌تان دسترسی یابد. سرویس Samsung Pay از تابستان امسال در آمریکا و کره جنوبی فعال می شود و انتظار می رود پس از مدت کوتاهی در اروپا و چین هم در دسترس قرار گیرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *