ورزش‌نگار ؛ قهرمانی تیم بیلیارد ایران/ شروع مسابقات تیم ملی جودو و بیشتر

ورزش‌نگار ؛ قهرمانی تیم بیلیارد ایران/ شروع مسابقات تیم ملی جودو و بیشتر
  • 1393/12/10
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

داورزنی : بازاریابی دلالی نیست

http://gooyavarzesh.com/wp-content/uploads/2015/03/chaharlang346.jpg

محمدرضا داورزنی با برگزاری نشست هم اندیشی الزامات و اقدامات بازاریابی ورزشی در ایران درباره این موضوع گفت : ما باید بدانیم که از بازاریابی چه میخواهیم . دوست داریم که این نشست یکی از بهترین جلسات در این زمینه باشد که برای اولین بار در کشور برگزار میشود . داورزنی جلسه را با یک سوال آغاز کرد : در بازاریابی ورزش ما به داد اقتصاد میرسیم یا اقتصاد مشکلات ما را حل میکند ؟ ما بازار را یاری میکنیم یا بازار ما را ؟ و در نهایت ما رسانه را همراهی میکنیم یا رسانه ما را ؟ . بازاریابی ورزشی برای همه سود دارد الی خود ورزش . در همه جای دنیا ورزش به همه گزینه های گفته شده ( اقتصاد ، بازار و رسانه ) کمک رسانی میکند ، اما تا حالا دیده شده است یکی از موارد مذکور در زمان مشکلات ما را یاری کنند ؟ تاکنون تعداد زیادی روزنامه ورزشی فعالیت کرده اند . آیا هیچ یک از آن ها در زمان مشکلات توانسته است به داد ما برسند ؟ در صورتی که هر یک از آن ها ( آن هایی که معروف ترند ) درآمد واقعیشان بیشتر از درآمد فدراسیون هاست .

تیم بیلیارد ایران عنوان قهرمانی غرب آسیا را ازآن خود کرد

۱۳۹۳۱۲۱۰۰۰۰۲۹۲_PhotoA

طی دوره ی پنجم رقابت های قهرمانی ورزش های بیلیارد غرب آسیا ، تیم ملی بیلیارد ایران موفق به کسب عنوان نخست این دوره از مسابقات شد . ترکیب اصلی این تیم را مهدی راسخی ، محمد علی پردل ، احسان حیدری نژاد ، امیر سرخوش ، سهیل واحدی تشکیل داده اند .

۷ آزادکار با تجربه به تیم کشتی آزاد بیمه راضی پیوستند

۱۳۹۳۱۲۰۲۰۰۰۹۶۱_PhotoA

پیرامون گفته های سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه راضی ، با توجه به کسب عنوان نخست مسابقات جهانی لیگ جایزه بزرگ فصلی طی سال گذشته ، مدیرعامل و دیگر مسئولین بیمه راضی تصمیم نگاهی ویژه به حضور پر قدرت در رقابت های لیگ سال آینده و پیروزی در آن گرفتند .

مسابقات تیم ملی جودو با ۲۰ جودوکار شروع شد

IMAGE634793871786083340

امروز با شرکت ۲۰ جودوکار، مسابقات انتخابی تیم ملی جودو در سالن شهید افراسیابی برگزار شد و نفرات برتر هم مشخص گردیدند.

حمید درخشان یا افشین قطبی ؟

http://gooyavarzesh.com/wp-content/uploads/2015/03/chaharlang452.jpg

امیر حاج رضایی آنالیزور و کارشناس ارشد فوتبال ایران در خصوص وضعیت اخیر پرسپولیس میگوید : پرسپولیس در این فصل لیگ برتر خیلی نتایج ضعیفی را بدست آورده است و عملکری که مردم از پرسپولیس انتظار داشتند صد و هشتاد درجه عوض شده بود . اما پرسپولیس در آخرین بازی خود در مقابل لخویا نتیجه ای شگفت انگیز را بدست آورد . لخویا تیم بسیار بزرگی است که لادروپ سرمربی گری آن را برعهده دارد .

بازداشت سیاسی ورزشی نیست !

http://gooyavarzesh.com/wp-content/uploads/2015/03/chaharlang450.jpg

پس از گذشت نزدیک به ۳ ماه از اینکه حمیدرضا سیاسی بازداشت شد مشخص شده است که دلیل بازداشت او ۲ اتهام است . دلایل بازداشت شدن این مدیر کمتر شناخته شده فوتبال اصلا ورزشی نبوده و برای او پرونده ای غیر از مسائل مالی و ورزشی تشکیل داده اند .

در اینجا به پایان ورزش نگار امروز رسیدیم. سایر مطالب ورزشی منتشر شده امروز در گویا ورزش را می توانید در زیر مشاهده و در صورت تمایل به آنها رجوع کنید.

برگزاری مجمع عمومی فدراسیون اسکیت

راکیتیچ: مستحق برد بودیم

درخشان : پرسپولیس به خودباوری رسیده است

جدول زمان بندی تیم فوتبال دختران جوان ایران

عطایی : برای مربیگری تیم ملی چیزی به من نگفتند

کی روش: ترابیان زیاد در رسانه ها صحبت می کند

گزارش زنده : لیورپول ۲ــــ۱ منچستر سیتی

اخراج سرمربی تیم اوساسونا پس از شکست های پی در پی

برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *