تبلت ویندوزی Lenovo MIIX 300 با قیمت ۱۴۹ دلار معرفی شد

تبلت ویندوزی Lenovo MIIX 300 با قیمت ۱۴۹ دلار معرفی شد
  • 1393/12/11
  • مبين
  • 0

تبلت Lenovo MIIX 300 (شایعه ای به عنوان  MIIX 3) با قیمت باور نکردنی بسیار پایین طراحی شده است و برای خرید آن تنها پرداخت ۱۴۹ دلار لازم است. اما مشخصات آن با این قیمت استثنایی دیوانه وار است چراکه سیستم عامل آن ویندوز ۸٫۱ است.

با کمال تعجب صفحه نمیاش آن IPS بوده و دارای وضوح بالای ۱۲۸۰×۸۰۰ می باشد که به طور معمول دارای زاویه دید گسترده و کیفیت بالاتر از فناوری ال سی دی می باشد. البته تفاوت هایی میان کیفیت صفحه نمیاش های IPS دارد.

داخل این دستگاه یک پردازنده اتم اینتل وجود دارد که ۴ هسته یا BayTrail-T CR نیز می باشد علاوه بر این رم ۲ گیگابایتی این دستگاه بر قدرت آن افزوده است و همچنین باتری آن می تواند دستگاه را تا ۷ ساعت روشن نگه دارد.

لنوو به این مسئله اشاره کرده است که هر دو گزینه های اتصال بلوتوث و وای فای در دسترس هستند. ویندوز ۸٫۱ از پیش روی آن نصب شده است و یک سال دسترسی رایگان را به آفیس ۳۶۵ را امکان می سازد. اگر شما یک کاربر معمولی باشید پس حافظه داخلی زیادی نیاز ندراید البته این تبلت نیاز از لحاظ حافظه تامین است و حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت است که با اسلات کارت میکرو اس دی قابل ارتقاء می باشد.

 دو دوربین در این دستگاه وجود دارد دوربین پشتی آن ۵ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن ۲ مگاپیکسلی بوده که هردو از کیفیت خوبی برخوردار هستند و وزن آن ۳۶۰ گرم است که تقریبا یک دستگاه سبک به شمار می آید. این تبلت تقریبا چیزی شبیه به MIIX 2 است و همانطور که قبلا اشاره شد قیمت آن تنها ۱۴۹ دلار است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع : [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *