شرکت IKEA قصد دارد مبلمانی مجهز به شارژ بی سیم عرضه کند

شرکت IKEA قصد دارد مبلمانی مجهز به شارژ بی سیم عرضه کند
  • 1393/12/11
  • مهرداد فراهانی
  • 0

با معرفی رسمی گلکسی S6، شرکت های فناوری جهان شروع به تولید لوازم جانبی جدید برای آن می کنند. در همین حال امکان شارژ بیسیم بیش از هرچیز دیگر توجه شرکت IKEA را به خود جلب کرده است.

سامسونگ و IKEA سوئد برای پیدایش عصر جدیدی از اتصال و گسترش تکنولوژی شارژ بی سیم که البته در این مورد جدید محدود به مجهز کردن مبلمان منزل IKEA به شارژ بی سیم، می باشد با هم همکاری می کنند تا کاربران از داشتن یک محیط شارژ بی سیم در خانه لذت ببرند.

gsmarena_002

امروز، کاربران خواستار روش های ساده و کارآمد شارژ وسایل خود هستند تا این کار را آسان تر و راحت تر انجام دهند. IKEA با ساخت تکنولوژی شارژ بی سیم و استفاده آن به طور مستقیم در محصولات مبلمان خانه خود، که به طور موثر میز کنار تخت و میز های چراغ خواب را به نقاط شارژ بیسیم تبدیل کرده است این کار را انجام داده است. این مبلمان مناسب برای شارژ گلکسی S6 و فن آوری های بی سیم پیشگام می باشد و همچنین با هر پد بی سیم موجود در بازار سازگار است.

ژان دنیل آیم معاون رئیس عملیات مخابرات اروپای سامسونگ الکترونیک می گوید: “دستگاه های موبایل تبدیل شده اند به یک بخش طبیعی از زندگی ما – توانایی ما برای ارائه روند ساده شارژ بی سیم با مبلمان خانگی IKEA فرصتی برای راحت تر کردن این کار است و تجربه شارژ بی سیم گوشی های هوشمند خود که مانند آن را پیش از این هرگز ندیدید را امکان پذیر می کند”

“سامسونگ در تلاش برای ارائه بهترین تجربه های تلفن همراه برای مصرف کنندگان است، به خصوص راحتی استفاده در خانه یا محل کار خود، و ما باید تعهد بلند مدت به راه حل های نوآورانه شارژ را داشته باشیم.”

ژانت اسکاجلموس مدیر شرکت نورپردازی و شارژر بی سیم شرکت IKEA هم می گوید:

“از طریق تحقیقاتی که ما داشته ایم، ما می دانیم که مردم از حمل کابل ها متنفر هستند. اما دیگر آنها در مورد پیدا کردن شارژر نباید نگران باشند. راه حل ابتکاری جدید ما، که ادغام شارژ بی سیم با مبلمان خانه، می باشد زندگی در خانه را ساده تر می کند. “

مجموعه شارژ بی سیم جدید IKEA در آوریل ۲۰۱۵ عرضه می شود و ابتدا در اروپا و امریکای شمالی به فروش خواهد رسید. سامسونگ گلکسی S6 دیروز در همایش جهانی موبایل MWC بارسلونا رونمایی شد و قرار است در ۱۰ آوریل در بازارهای جهانی عرضه شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *