هدست واقعیت مجازی جدید سامسونگ با گلکسی اس ۶ کار می کند

هدست واقعیت مجازی جدید سامسونگ با گلکسی اس ۶ کار می کند
  • 1393/12/11
  • مبين
  • 0

شرکت سامسونگ هدست واقعیت مجازی خود را در کنار دو پرچم دار جدید خود یعنی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ edge معرفی کرد که قیمت آن ۱۹۹ دلار است.  Gear VR همراه با گلکسی نوت ۴ عرضه شد اگر شما آن را با این دستگاه تهیه نکرده اید می توانید لذت استفاده آن را در پرچم دار جدید سامسونگ که امروز معرفی شد تجربه کنید.

اکنونن تعداد گوشی های هوشمند سازگار با Gear VR سه برابر شده است و نسخه مخصوص گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ edge ارائه شده است. سامسونگ می گوید که این دستگاه حدودا ۱۵ درصد از نسخه اصلی کوچک تر است که به احتمال زیاد مربوط به کاهش اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۶ نسبت به گلکسی نوت ۴ است چراکه اندازه صفحه نمایش اس ۶ تقریبا ۵٫۱ اینچ و نوت ۴ برابر با ۵٫۷ اینچ است که البته تفاوت چندانی باهم ندارند اما این دستگاه جای کمتری را برای گوشی می گیرد.

گلکسی اس ۶ به دلیل وجود چیپ ست قدرتمند عملکرد گرافیکی بالایی دارد. در نهایت یک پورت USB به این دستگاه اضافه شده است که می توانید در زمان استفاده گلکسی اس ۶ خود را از طریق آن به شارژ وصل کنید این یک تغییر خوشایند برای هر کس که از این دستگاه برای تماشای فیلم استفاده می کند می باشد و دلیل آن این است که باتری اس ۶ ضعیف تر است که ۲۶۰۰mAh در مقابل ۳۲۲۰mAh است.

هنوز هیچ اطلاعیه درباره محتوای Gear VR وجود ندارد طرح های Oculus و شرکای خود شامل فیلم های ۳۶۰ درجه، بازی های VR و دیگر اپلیکیشن ها است. قطعا به زودی از چیزهای جدیدی در فروشگاه Oculus آگاه خواهیم شد. این دستگاه همزمان با عرضه گلکسی اس ۶ به بازار عرضه خواهد شد و قیمت ان ۲۰۰ دلار است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع [engadget]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *