TP-Link از روتر جدید خود با صفحه نمایش لمسی رونمایی کرد

TP-Link از روتر جدید خود با صفحه نمایش لمسی رونمایی کرد
  • 1393/12/11
  • مجتبی
  • 0

سیل موبایل های که در MWC 2015 باعث شده بیشترین تمرکز اکثر سایت ها به این حوزه باشد. اما شرکت های دیگری هم با گجت ها و دستگاه های خود در ای نمایش ها حضور دارند که TP-Link یکی از آنهاست.

این شرکت از روتر جدید خود رونمایی کرد که به صورت لمسی است. این دستگاه یک روتر قدرتمند بوده که می تواند شبکه های پرسرعت وای فای را در اختیار کاربر قرار دهد. صفحه داخلی این محصول همانطور که اشاره شد، لمسی است و شما از طریق آن به تنظیمات مختلف دسترسی خواهید داشد. بازخورد صوتی بخش تنظیمات نیز به اندازه ای خوب طراحی شده که از کار با آن لذت ببرید. اما اگر بخواهیم صادق باشیم، اینکه تنظیمات از طریق یک صفحه نمایش در روتر در دسترس باشد آنچان مورد ضروری نیست.

اندازه روتر مورد بحث بسیار خوب طراحی شده بطوریکه برای قرار گرفتن در ادارات مناسب است. صفحه نمایش رنگی این محصول ۴/۳ اینچی است که با چیپ اختصاصی خود کنترل می شود و این بخش از قسمت های داخلی مجزا است. روتر یاد شده از وای فای دوبانده ۸۰۲٫۱۱ a/b/g/n/ac پشتیبانی می کند و مجهز به یک چیپ اصلی ۱ گیگاهرتزی ساخت کمپانی BroadCom است. دستگاه مورد اشاره قابلیت انتقال داده ها را در شبکه بی سیم خود تا ۶۰۰ مگابایت بر ثانیه دارد. نهایت سرعتی که می توان با استفاده از پردازنده ۲/۴ گیگاهرتزی مدل دیگر این روتر به آن دست یافت، ۱/۳ گیگابایت بر ثانیه است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *