قفل گوشی ZTE Grand S3 با اثر چشم باز می شود

قفل گوشی ZTE Grand S3 با اثر چشم باز می شود
  • 1393/12/11
  • علیرضا اصغری
  • 0

آیا می خواهید قفل گوشی ZTE Grand S3 را باز کنید؟ پس فقط اجازه دهید دوربینِ جلوی گوشی شما،‌ رگ های دو چشمتان را اسکن نماید. دو شرکت ZTE و EyeVerify با یکدیگر متحد شدند تا قابلیت “حسگر تشخیص چشم” (Eyeprint ID) را برای گوشی Grand S3 ارائه نمایند. این اسکن می تواند در آینده جهت ارائه قابلیت های تایید پرداخت موبایلی و یا سایر اپلیکیشن ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. در صورت به نتیجه رسیدن طرح و با توجه به اینکه شبکه رگ های چشم هر انسان منحصر به فرد است، این فن آوری بسیار مطلوب خواهد بود.

گوشی ZTE Grand S3 روز یکشنبه در نمایشگاه MWC رونمایی شد و این در حالی بود که قبل از آن این مدل به صورت محلی در بازار چین در تاریخ ۱۷ ژانویه عرضه شده بود. همچنین پیش از آن این فن آوری در مراسم  Award IF Design سال ۲۰۱۵ موفق به دریافت جایزه “طراحی فلسفی مینیمالیستی” برای ZTE شده بود. این شرکت قصد دارد تا از Eyeprint ID در سایر مدل های خود نیز استفاده نماید. از آنجایی که در این فن آوری اسکن بر روی دو چشم انجام می شود، به نظر می آید از قابلیت اثر انگشت درجه ایمنی بالاتری داشته باشد.

مدل Grand S3 از یک صفحه ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۸۲۰*۱۹۲۰ بهره مند است. داخل قاب آن یک پردازنده چهار هسته ای ۲.۵ گیگاهرتز اسنپ دراگون ۸۰۱ و یک رم ۳ گیگابایتی قرار دارد. این گوشی به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت مجهز شده است،‌ همچنین یک کارت حافظه ۶۴ گیگابایت از نوع microSD برای کسانی که تمایل به افزایش ظرفیت گوشی خود دارند،‌ نیز در دسترس خواهد بود. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق العاده سِلفی در جلو گوشی خود نمایی می کند. یک باطری ۳۱۰۰ میلی آمپر وظیفه روشن نگه داشتنش را بر عهده دارد و همچنین آندروید نسخه ۴.۴ بر روی آن نصب شده است. این مدل از تکنولوژی ارتباطی LTE نیز پشتیبانی می کند.

 

Grand S3-2

Grand S3-3

Grand S3-4

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *