۱۰ دلیلی که باعث برتری فروش گلکسی اس ۶ Edge به گلکسی اس ۶ خواهد شد

۱۰ دلیلی که باعث برتری فروش گلکسی اس ۶  Edge به گلکسی اس ۶ خواهد شد
  • 1393/12/12
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید دیشب سامسونگ در طی یک رویداد دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ edge را در نمایشگاه MWC سال جاری معرفی کرد. گلکسی اس ۶ برندی است که در طی چند ماه گذشته خبرساز ترین محصول هوشمند به شمار می آید.

حال  تفاوت این دو در چیست؟ مشخصاتی یکسان اما صفحه نمایشی متفاوت گلکسی اس ۶ edge دارای صفحه نمایش دوگانه منحنی است که تصاویر آن ها را مشاهده کرده اید. اما این دستگاه می تواند انتخاب بهتری نصبت به نسخه دیگر خود یعنی گلکسی اس ۶ باشد. در ادامه با ما همراه باشید که با ارائه ۱۰ دلیل برتری اس ۶ edge را در فروش تایید کنیم.

۱٫ یک گوشی هوشمند به نظر می رسد

اکنون تلفن های هوشمند نیاز به قدرت بیش تری ندارند اما سامسونگ نهایت قدرت را با ارائه یک پردازنده ۸ هسته ای در این گوشی هوشمند به ارمغان آورده است. گلکسی اس ۶ Edge ظاهر زیباتری را دارد اما با نسخه دیگر در قدرت هیچ تفاوتی ندارند.

Samsung Galaxy S6 Edge review (3)-650-80

۲٫ لبه واقعی برای صفحه نمایش edge

اگر بخواهیم در مورد ناهنجاری های این دو گوشی بحث کنیم می تواند کمی گیج کننده و خسته کننده باشد.گلکسی اس ۶ Edge در بخض صفحه نمایش داری یک سقوط از هردو طرف است یعنی از هر دو طرف یک خمیده گی زیبا را دارد و در اصل هیچ ناهنجاری در آن دیده نمی شود همچنین بسیار عالی به نظر می رسد.

Samsung Galaxy S6 Edge review (9)-650-80

۳٫ باتری بزرگتر

قصد ما این این نیست که بگوییم گلکسی اس ۶ Edge دارای یک باتری ۲۶۰۰mAh اما  گلکسی اس ۶ درایا یک باتری ۲۵۵۰mAh بوده و این فقط به خاطر مقایسه است که امتیاز مثبتی برای Edge محسوب می شود. خوب در حال حاضر باتری گلکسی اس ۶ نسبت به دیگر نسخه ضعیف تر است اما در مقایسه با سال گذشته می توان گفت که در تخلیه باتری قوی تر است.

Samsung Galaxy S6 Edge review (11)-650-80

۴٫ نوتیفیکیشن هوشمندانه

هنگامی که یک طرح جدید ارائه می شود تفاوت آن با دیگر محصولات بسیار مهم است. اما با پانل متفاوت اس ۶ Edge شما طیف وسیعی برای تماس با مخاطب های موردعلاقه خود دارید، زمانی که در حالت نور کم قرار داشته باشید این صفحه کوچک شخص تماس گیرنده را به شما اعلام می کند. من فکر می کنم که این دلیل برای ترجیح اس ۶ Edge به اس ۶  بسیار قانع کننده باشد.

Samsung Galaxy S6 Edge review (4)-650-80

۵٫دسترسی آسان به مورد علاقه های شما

لیست مخاطبیت مورد علاقه در هر گوشی هوشمندی یافت می شود اما شما نیاز به آشکار شدن این لیست دارید. در گوشی هوشمند گلکسی اس ۶  Edge  با کشیدن انگشت به سمت راست به این لیست دسترسی داشته باشید البته امکان مشاهده تماس های از دست رفته و دیگر نوتیفیکیشن ها وجود دارد.

Samsung Galaxy S6 Edge review (13)-650-80

۶٫ نوتیفیکیشن سریع

سامسونگ کار هوشمندانه جدیدی را انجام داده است و منوی نوتیفیکیشن را در گلکسی نوت Edge به قسمت لبه منتقل کرده بود. این ویژگی نوار اطلاعیه بالا را به طرفین آورده است این بدان معناست که شما می توانید پیش نمایش پیام دریافتی را در آن ببینید و علاوه بر این مدیریت موسیقی را بر دست بگیرید.

Samsung Galaxy S6 Edge review (12)-650-80

۷٫ ضخیم تر از گذشته

گلکسی اس ۶واقعا بسیار خوب طراحی شده است اما کمی نازک است. اس ۶ Edge به دلیل داشتن باتری بزرگتر ضخیم تر است و نگه داری آن بسیار راحت ار از گلکسی اس ۶ نیز می باشد. صحبت کردن درباره ضخامت این دستگاه فقط ۰٫۲mm است اگرچه  اندازه آن کم است اما در دست کاربر احساس بهتری را ایجاد می کند.

Samsung Galaxy S6 review (11)-650-80

۸٫رنگ بندی بهتر

گلکسی اس ۶ Edge طیف وسیعی از رنگ ها را درست همانند گلکسی اس ۶ دارد هردو درخشش زیبایی را در مقابل نور دارند و تغییر ماهرانه ای را در برابر نور ایجاد می کنند. رنگ ها در اس ۶ Edge کمی جذاب تر از اس ۶ هستند که دلیل آن می تواند سنگ جواهر نشان باشد. البته این چیزی را در خرید تغییر نمی دهد.

Samsung Galaxy S6 review (11)-650-80

۹٫آغاز از آینده

زمانی که چیزی برای پخش شروع می شود هنجار ایجاد می شود اما در آغاز شروع روند یکی هستند. این چیزی شبیه به داشتن یک ام پی تری پلیر آی پاد است و بسیار هوشمندانه کار می کند.

Samsung Galaxy S6 review (1)-650-80

۱۰٫ یک تلفن خاص

در واقع سامسونگ منحنی بودن صفحه نمایش را ممکن کرد که بسیار تحسین برانگیز است. اما این دلیل نمی شود که رتبه بهتری را به صفحه نمایش منحنی بدهیم هردو ظاهری زیبا دارند. اما خب هیچ شکی در آن نیست که گلکسی اس ۶ Edge یک گوشی هوشمند بسیار خاص است .

Samsung Galaxy S6 review (2)-650-80

این ۱۰ دلیل هستند که برتری گلکسی اس ۶ Edge را نسبت به گلکسی اس ۶ ثابت می کند البته این ها به نیاز کاربر بستگی دارد و ممکن است که کاربر این دو مدل را نپسندد. اما از لحاظ کارایی Edge بهتر به نظر می رسد البته زمان عرضه این را ثابت خواهد کرد و کاربران آن ها باید نظارت نهایی و اصلی را بدهند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

[منبع : techradar]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *