Android Pay از سوی گوگل تایید شد

Android Pay از سوی گوگل تایید شد
  • 1393/12/12
  • مبين
  • 0

اخیرا خبرهایی درباره سرویس پرداخت گوگل شنیده بودیم که پیش از این اپل این ویژگی را به ارمغان آورد و همچنین سامسونگ همزمان با معرفی گلکسی اس ۶ سرویس samsung pay را معرفی کرد. امروز این شرکت بزرگ در نهایت سرویس Android Pay را تایید کرد.

ساندار پیچای اعلام کرد که Android Pay یک سرویس تکی نیست بلکه با یک لایه API شرکت های دیگر را قادر به پشتیبانی از پرداخت امن خواهد کرد. ساندرا پیچای امروز در طی سخنرانی خود در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵ این سرویس را تایید کرد. او همچنین به برنامه های این سرویس برای شرکت های مخابراتی اشاره کرد که در طی سال گذشته یک کمپانی را به دست آورده است.

پیچای گفت که هدف واقعی این است که به کاربران دیگر اجازه ساخت یک سرویس پرداخت را در اندروید بدهد که انتظار می رود در مکان هایی همانند چین و آفریقا مردم از Android Pay با خدمات نوآورانه استفاده کنند.

او جزئیات زیادی از Android Pay منتشر نکرد اما NFC بخش جدا ناپذیر این پرداخت است. این سرویس از Google Wallet جدا بوده و با چارچوب اندروید عمل پرداخت را انجام خواهد داد اخیرا گوگل Google Wallet را به صورت پیش فرض روی گوشی های هوشمند نصب می کند  البته این فقط روی دستگاه های ایالات متحده آمریکا است.

[منبع: ubergizmo ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *