تلفن هوشمند Gionee Elife S7 رسما معرفی شد

تلفن هوشمند Gionee Elife S7 رسما معرفی شد
  • 1393/12/12
  • مجتبی
  • 0

Gionee سازنده دو تلفن هوشمند بسیار باریک است که برای اولین بار با چنین ضخامتی گوشی همراه تولید نمیود. گوشی Elife S5.5  و پس از آن Elife S5.1 در سال گذشته دو تلفن هوشمند معرفی شده توسط این شرکت بودند.

Gionee Elife S5.1 تنها ۵/۱۵ میلیمتر ضخامت دارد و رقم باریکترین تلفن هوشمند را یدک می کشید. البته پس از این دستگاه Oppo R5 معرفی شد که فقط و فقط ۴/۸۵ میلیمتر ضخامت آن بود. پس از گوشی Oppo هم دستگاهی دیگر با نام Vivo X5 معرفی شد که ضخامتی ۴/۸ میلیمتری داشت و حالا هم  Coolpad lvvi K1 Mini معرفی شده که ۴/۷ میلیمتر ضخامت دارد.

اما برگردیم به محصولی که Gionee امروز معرفی نمدو. این تلفن هوشمند ۵/۵ میلیمتر ضخامت دارد. صفحه نمایش این دستگاه ۵/۲ اینچی بوده و کیفیت ۱۰۸۰p را ارائه میکند. پنل بکار رفته در گوشی مورد بحث از نوع AMOLED است. در دل این تلفن هوشمند پردازنده ۶۴ بیتی و هشت هسته ای ساخت شرکت مدیا تک قرار دارد. دو گیگابایت حافظه رم پردازشی هم در کنار این چیپ به انجام پردازش ها کمک میکند. حافظه داخلی ذخیره سازی در نظر گرفته شده برای Gionee Elife S7 فقط ۱۶ گیگابایت است. دوربین اصلی دستگاه در پشت آن قرار دارد و ۱۳ مگاپیکسلی بوده و جالب اینجاست دوربین جلو هم از سنسوری ۸ مگاپیکسلی بهره گرفته. در پشت دستگاه همچنین یک فلاش برای ثبت تصاویر در شرایط نوری کم قرار دارد. باتری محصول مورد بحث ۲۷۵۰ میلی آمپرساعت ظرفیت دارد. یکی از برترین تلفن های هوشمند باریکتر از ۶ میلیمتر جهان را می توان همین محصول دانست.

صفحه نمایش Gionee Elife S7 نسبت به نسل های پیشین خود صفحه نمایشی با ۲۵ درصد کیفیت بهتر دارد. همچنین میزان مصرف انرژی نسبت به نمونه های قبلی، ۳۰ درصد کاهش یافته. با ترکیب سنسوری که Sensor Hub نامیده میشود با Freescale فشار کمتری به CPU وارد می شود. Gionee اعلام کرده با یک بار شارژ این محصول می توانید تا دوروز کامل با آن کار کنید. اما باید تا زمان انجام تست های استاندارد عمر باتری صبر کنیم و ببینیم آیا این حرف صحت دارد یا خیر.

Gionee Elife S7 به زودی و از ۱۸ ماه جاری میلادی و در ماکائو عرضه می گردد. همچنین عرضه این محصول در کشور خانگی‌اش یعنی هند از سوم آپریل شروع می شود. قیمت تلفن هوشمند یاد شده دقیقا مشخص نیست اما گفته شده ۴۰۰ یورو یا ۴۰۰ دلار خواهد بود و این قیمت بستگی به ناحیه ای دارد که در آن زندگی می نمایید. محصول مورد بحث در دو رنگ مشکی و سفید ترکیبی با آبی تولید شده.

[منبع: PhoneArena]
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *