افزایش کیفیت سرعت اینترنت مخابرات استان تهران و البرز

افزایش کیفیت سرعت اینترنت مخابرات استان تهران و البرز
  • 1393/12/12
  • فرشته سعیدی
  • 1

به گزارش گویا آی تی، طبق گفته ی مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران جناب علیرضا صیدی، قرار است مشکل کیفیت سرویس اینترنت این شرکت در اولویت برنامه های مخابرات قرار گیرد و فیش هایی که برای دریافت ADSL در نوبت هستند تا پایان سال واگذار خواهند شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات تهران گفت: قرار است در سال آینده کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت در استان تهران و البرز افزایش یابد. همچنین گفت: در شش ماه پایانی سال، تمامی تمرکزمان بر روی این موضوع بود که سامانه ی پشتیبانی از مشتریان ADSL ارتقا یابد و توانستیم سامانه ی پاسخگویی ۲۰۲۰ را به داخل شرکت مخابرات منتقل کنیم و زمان انتظار پاسخگویی را به صفر رساندیم.

وی تصریح کرد: ارتقای کیفیت سرویس ADSL و تلفن ثابت برنامه ای است که شرکت مخابرات استان تهران برای سال ۹۴ در نظر گرفت و قرار است برای مدیریت کیفیت فناوری اطلاعات و ارتباطات، گواهینامه ی سطح بالاتری دریافت کنیم. وی ادامه داد: ۸۰۰ پورت، شمار خطوط فعال اینترنت پرسرعت در استان البرز و تهران است که ارائه ی خدمات در این دو استان به روز می باشد.

صیدی با توجه به اینکه ممکن است در واگذاری سرویس به متقاضیان به دلیل مشکلات پهنای باند و تجهیزات در بعضی مناطق با مشکل رو به رو باشیم، گفت: ما در سه هفته ی پایانی سال تمامی تقاضاها که برای دریافت سرویس ADSL در نوبت هستند را پاسخ می دهیم. همچنین افزود: در حال حاضر مشکلات پهنای باند برطرف شده است و برای انعقاد قرارداد دریافت پهنای باند اینترنت با شرکت ارتباطات زیر ساخت در حال مذاکره هستیم.

وی با توجه به بروز بودن اینترنت پرسرعت در استان تهران و البرز، تصریح کرد: ADSL بر اساس میزان پهنای باند دریافتی و تخصیص آدرسهای IP واگذار می شود و اگر تجهیزات مورد نیاز تامین شود، مشکل فیش هایی که در نوبت دریافت ADSL است و مشکل کیفیت اینترنت مشترکان برطرف خواهد شد.

[منبع:Mehrnews]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *