تعداد کاربران اندروید ۵ آبنبات چوبی از ماه گدشته تا کنون دو برابر شده است

تعداد کاربران اندروید ۵ آبنبات چوبی از ماه گدشته تا کنون دو برابر شده است
  • 1393/12/12
  • مجتبی
  • 0

بر اساس آخرین اعداد و ارقام منتشر شده، کاربران اندروید ۵ آبنبات چوبی ۳/۳ درصد از کل کاربران این سیستم عامل بودند. این در حالی است که در ماه گذشته این میزان ۱/۶ درصد بود که دوبرابر رشد را در طول یک ماه نشان می دهد. این آمار بر اساس تعداد دستگاه هایی است که Google Play Services در آنها نصب شده.

اندروید جلی بین بیشترین استفاده را در حال حاضر دارد که شامل اندروید ۴/۱ تا ۴/۳ می شود و جمعا ۴۲/۶ درصد از دستگاه های اندروید مجهز به این نسخه هستند. این رقم نسبت به ماه پیش که ۴۵/۶ درصد بود، کمی کاهش را نشان می دهد که به نظر می رسد این افراد دستگاه خود را به اندروید ۵ آبنبات چوبی بروز کرده باشند.

اندروید ۴/۴ کیت کت هم بر روی ۴۰/۹ درصد از دستگاه های کاربران نصب شده که این مقدار نیز نسبت به ماه گذشته که ۳۹/۹ درصد بوده، افزایش داشته است. اندروید ۲/۳/۳ تا ۲/۳/۷ نیز ۶/۹ درصد از کل اکوسیستم اندروید را در بر می گیرد. همچنین کاربرانی که از نسخه ۴ بستنی یخی اندروید بهره می برند ۵/۹ درصد هستند. جالب اینجاست که هنوز هم دستگاه های اندرویدی مجهز به اندروید ۲/۲ حدود ۴ درصد از کل کاربران این پلتفرم را شامل می شود.

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *