نگاه نزدیک به تلفن هوشمند Moto E 2015

نگاه نزدیک به تلفن هوشمند Moto E 2015
  • 1393/12/12
  • مجتبی
  • 0

مدل ۲۰۱۵ تلفن هوشمند اقتصادی Moto E از موتورولا در کنگره جهانی موبایل امسال رونمایی شد. این دستگاه از صفحه نمایشی ۴/۵ اینچی بهره می برد وسیستم عامل پیشفرض آن اندروید ۵ است. مدل جدید Moto E هم اکنون آماده فروش است.

طراحی و صفحه نمایش

مدل اصلی دستگاه مورد بحث طراحی پلاسستیکی دارد و این درحالیست که در مدل ۲۰۱۵ آن همچنان مواد پلاستیکی در تولید بدنه محصول یاد شده بکار رفته. موتورولا که حالا بخشی از شرکت لنوو است، در کنار دستگاه یک نوار قابل تعویض را قرار داده که به رنگ های مختلفی در دسترس کاربران است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا به سلیقه خود رنگ نوار کناری گوشی را برگزینند.

تغییر دیگری که محصول اشاره شده با مدل ۲۰۱۴ خود دارد در صفحه نمایش است و حالا شاهد یک صفحه نمایش ۴/۵ اینچی با رزولوشن ۴۵۰ در ۹۶۰ پیکسل هستیم. اگر خاطرتان باشد مدل قبلی این گوشی صفحه نمایشی ۴/۳ اینچی داشت. رزولوشن همانطور که اشاره شد همچنان مقدار کمی است و چگالی پیکسلی این دستگاه به ۲۴۵ppi می رسد. البه با توجه به قیمت بسیار خوب Moto E همین مشخصات نیز بسیار خوب بنظر می رسند.

در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

پردازنده، ارتباطات و حافظه

گوشی مورد بحث با پیکربندی های مختلفی برای بازارهای نقاط مختلف جهان تولید شده. مدلی که برای آمریکا عرضه می شود از شبکه های ۴G LTE پشتیبانی می کندو در دل آن پردازنده اسنپدراگون ۴۱۰ به کار رفته و قیمتی معادل ۱۴۹/۹۹ دلار دارد.

مدل ارزان تر Moto E امکان اتصال به ۴G LTE را ندارد و به پردازنده اسنپدراگون ۲۰۰ مجهز شده. حافظه رم پردازشی هر دو مدل یاد شده یک گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره سازی آن ها ۸ گیگابایت است. البته می توانید با استفاده از کارت حافظه جانبی تا ۳۲ گیگابایت دیگر به این حافظه بیافزایید

گوشی یاد شده با اندروید ۵ آبنبان چوبی عرضه می گردد. بزرگترین تعییر نرم افزاری در این مدل، اپلیکیشن دوربین آن است که امکانات جدیدی را به کاربر ارائه می کند.

دوربین

دوربین اصلی این محصول ۵ مگاپیکسلی است و دارای گشادگی لنز F2.2 است و نیز یک فلاش LED در کنار آن برای ثبت تصاویر در شرایط کم نور کمک می نماید. این دوربین قابلیت ثبت ویدئوهایی با کیفین ۷۲۰p را دارد و نیز در بخش عکاسی از حالت HDR پشتیبانی می کند.

در جلو دستگاه اما، یک دوربین VGA قرار دارد که برای تماس های تلفنی تصویری در نظر گرفته شده. بهتر از همه این موارد، در دسترس بودن این محصول است که هم اکنون می توان آن را با قیمت ۱۴۹/۹۹ دلار خریداری نمود. در زیر می توانید تصاویر بیشتری از این محصول مشاهده کنید.

Motorola-Moto-E-ddd2015-hands-on

Motorola-Moto-E-dddddd-hands-on

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *