Wiko از گوشی هوشمند Highway Star 4G در MWC 2015 پرده برداری کرد

Wiko از گوشی هوشمند Highway Star 4G در MWC 2015 پرده برداری کرد
  • 1393/12/12
  • مبين
  • 0

Wiko تولید کننده فرانسوی گوشی های هوشمند امروز از دو دستگاه جدید پرده برداری کرد که Highway Star 4G و Highway Pure 4G نام دارند. Star 4G تقریبا پرچم دارد شرکت Wiko است اما این واقعیتی است که از دیگر گوشی های هوشمند بسیار پایین تر است.  بدنه آلومینیومی جذاب و وجود برخی مشخصات مناسب آن را معقول نمایش می دهد.

این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵ اینچی ۷۲۰p AMOLED با گوریلا گلاس ۳ است و دارای دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقاء از طریق اسلات کارت میکرو اس دی) و باتری ۲,۴۵۰ mAh  می باشد. قدرت این دستگاه با پردازنده ۸ هسته ای ARM’s Cortex-A53 با سنجش زمان ۱٫۵ GHz تامین می شود.

این گوشی هوشمند از اتصال LTE Cat.4 پشتیبانی می کند و سرعت دانلود را تا ۱۵۰Mbps ارتقاء می دهد. سیستم عامل آن اندروید ۴٫۴٫۴ است و همچنین ابعاد آن ۱۴۱ در ۷۱٫۴ در ۶٫۶ mm با وزن ۱۲۳g است. Wiko Highway Pure 4G یکی از باریک ترین گوشی های هوشمند جهان است که ضخامت آن ۵٫۱ mm می باشد.

gsmarena_002 (10)

اندازه صفحه نمایش Pure 4G تقریبا  ۷٫۸ اینچ ۷۲۰p AMOLED است و دارای دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، رم ۲ گیگابایتی، خافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و باتری ۲,۰۰۰ mAh می باشد.

چیپ ست این دستگاه  Snapdragon 410 SoC بوده و پردازنده آن چهار هسته ای Cortex-A53 با سنجش زمان ۱٫۲ GHz می باشد. Pure 4G هم مانند مدل دیگر از شبکه LTE پشتیبانی می کند و علاوه بر این نسخه سیستم عامل آن اندروید ۴٫۴٫۴ است.

متاسفانه Wiko هیچ جزئیاتی درباره قیمت این محصول منتشر نکرده است اما تضمین شده که این دو دستگاه در نیمه اول سال جاری نیز عرضه خواهند شد و ممکن است که تاریخ دقیق آن تا هفته آینده اعلام شود.

[منبع : gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *