ویندوز ۱۰ موبایل ، برای تمام دستگاه هایی که ویندوزفون ۸/۱ را اجرا می کنند منتشر می شود

ویندوز ۱۰ موبایل ، برای تمام دستگاه هایی که ویندوزفون ۸/۱ را اجرا می کنند منتشر می شود
  • 1393/12/12
  • مجتبی
  • 0

در ماه ژانویه مایکروسافت آخرین نسخه از سیستم عامل جدیدش را به نمایش گداشت و حالا هم نسخه های پیشنمایش پی سی و موبایل ویندوز ۱۰ را منتشر کرده. ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل با ویژگی های جدیدی همراه است. بروزرسانی یاد شده برای دستگاه هایی که از آن پشتیبانی می کنند در اواخر امسال عرضه می گردد. مایکروسافت اعلام نموده که بروزرسانی ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل برای تمامی تلفن های هوشمند و تبلت هایی که ویندوزفون ۸/۱ را هم اکنون اجرا می کنند، منتشر خواهد شد.

این گفته یعنی هر دستگاهی که ویندوزفون ۸/۱ را اجرا کند با ویندوز ۱۰ موبایل نیز همخوانی دارد. استفان الوپ از مایکروسافت در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت که در MWC 2015 برگزار شد، تایید کرد که آپدیت مورد اشاره برای تمامی دستگاه های مجهز به ویندوزفون ۸/۱ ارائه می شود و تمامی ویژگی های این سیستم عامل جدید را به گجت های یاد شده اضافه می نماید. البته بسته به مشصات سخت افزاری دستگاه های مختلف ممکن است برخی ویژگی ها و امکانات فقط برای مدل های خاصی در دسترس باشند.

بنابر این اگر از تلفن های هوشمند رده پایین ویندوزفونی استفاده می کنید تمامی ویژگی های جدید ویندوز ۱۰ موبایل ممکن است برای گوشی شما فعال نگردد، حتی اگر مایکروسافت به صورت رسمی آپدیت ویندوز ۱۰ را برای گجت شما عرضه کند.

درحالی که امروز مایکروسافت ازدو تلفن هوشمند میان رده جدید رونمایی کرد، الوپ تایید نمود که این شرکت برنامه ای دارد تا پرچمداران جدیدش را در اواخر سال میلادی جاری رونمایی کند که انتظار می رود پردازنده این دستگاه ها، اسنپدراگون ۸۱۰ باشد.

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *