بلکبری مجددا قصد تولید یک تبلت را دارد

بلکبری مجددا قصد تولید یک تبلت را دارد
  • 1393/12/13
  • مجتبی
  • 0

در سال ۲۰۱۱ دستگاهی به نام  BlackBerry Playbook رونمایی شد که یک تبلت بود و با آنکه شرکت کانادایی بر روی آن زیاد سرمایه گذاری کرد اما به موفقیت چندانی نرسید. ظاهرا بلکبری می خواهد دوباره به این بازار برگردد. جان چن مدیر عامل این شرکت اعلام کرده که همانند بهترین دستگاه تولیدی آنها یکعنی BlackBerry PassPort که روش جدیدی را در نظر گرفت، این تبلت نیز با یک ایده باز تولید می شود.

چن دقیقا مشخص نمود که در حال حاضر شرکت یاد شده بر روی یک تبلت کار نمی کند، اما آن را در سر دارد. این سخن را وی در کنگره جهانی موبایل MWC 2015 در طی یک مصاحبه بیان کرد.

وب همچنین گفته من میخواهم متفاوت عمل کنم و بنابر این ظاهرا قصد ورود به بازار تبلت های معمولی را این شرکت در سر نخواهد داشت و احتمالا محصولی متفاوت را خواهیم دید.

همه میدانیم که ممکن است ایده ای که مدیرعامل بلکبری در ذهنش دارد هیچ وقت به مرحله انجام نرسد. پس از چند سال افت در سوددهی و ضرر های پی در پی، اخیرا و به تازگی شاهد یک رشد نسبی در بخش درآمد های خود بوده.  قطعا اگر تصمیم بریا ساخت تبلت بلکبری جدی باشد نمی توان آن را به این زودی ها دید و احتمالا در سال های آینده شاهد تولید آن باشیم.

[منبع: UberGizmodo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *