نگاهی نزدیک به Meizu MX4 Ubuntu در MWC 2015

نگاهی نزدیک به Meizu MX4 Ubuntu در MWC 2015
  • 1393/12/13
  • مبين
  • 0

اگر بخواهیم در مورد سخت افزار گوشی هوشمند MX4 صحبت کنیم باید اعلام کنیم که این گوشی چند ماه گذشته با طعم اندروید مورد بررسی قرار گرفت که تقریبا می توان گفت گوشی قدرتمندی به شمار می آید.

این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵٫۳۶ اینچی با وضوح ۱۱۵۲ در ۱۹۲۰ پیکسل است، علاوه بر این دارای چیپ ست ۸ هسته ای Mediatek و رم ۲ گیگابایتی می باشد. این گوشی هوشمند به BQ Aquaris E4.5 مجهز شده است که به طور گسترده پلتفرم سیستم عامل را تشخیص می دهد. پیش از این اعلام شده بود که گوشی هوشمند Meizu MX4 با سیستم عامل Ubuntu عرضه خواهد شد که حال شرت سازنده آن این دستگاه را در MWC 2015 به نمایش گذاشته است.

این اولین بار نیست که سیستم عامل Ubuntu را در تلفن های همراه می بینیم که اولین بار این موضوع مربوط به MWC 2013 است و زمانی بود که در نکسوس ۴ به ارمغان آورده شده بود.

gsmarena_002 (11)همانطور که می دانید عملکرد سیستم عامل های موبایل با یک دیگر متفاوت است که در اینجا دکمه صفحه اصلی عملیاتی نیست. حال برای Ubuntu اپلیکیشن های اختصاصی وجود دارد و  اگر دستگاه شما از نسخه Ubuntu باشد فقط باید از اپلیکیشن های مخصوص آن استفاده کنید.

gsmarena_004 (2)

اگر انگشت خود را از سمت چپ صفحه نمایش به وسط صفحه بکشید یک لیست از خدمات مورد علاقه شما باز خواهد شد و از این کار اگر از بالا اتفاق بیافتد شما به تنظیمات سیستم دسترسی پیدا خواهید کرد. البته دستور از طرفین می تواند دلخواه باشد که شما می توانید به برنامه های اختصاصی دسترسی داشته باشید و یا وظیفه آن را تغییر دهید.

کاربران با Ubuntu یک تجربه جدید را کسب می کنند البته همه اعمال ها از طریق swipe یا کشیدن انجام می شود. گوشی هوشمند Meizu MX4 Ubuntu توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

[منبع: blog.gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *