یک گوشی با نام Nokia 1100 برای سال ۲۰۱۶ در حالت تست است

یک گوشی با نام Nokia 1100 برای سال ۲۰۱۶ در حالت تست است
  • 1393/12/13
  • مجتبی
  • 0

گوشی نوکیا ۱۱۰۰ یک دستگاه بسیار قدیمی است که تولید آن به سال ۲۰۱۳ بر میگردد/ بسیاری از ما از این محصول استفاده کرده ایم و خاطرات زیادی با آن دارید. جالب است بدانید که ظاهرا قرار است یک تلفن هوشمند اندرویدی با همین نام تولید گردد. بر اساس قرارداد ما بین نوکیا و مایکروسافت، این شرکت فنلاندی نمی تواند تا سه ماهه پایانی ۲۰۱۶ هیچگونه موبایلی را تولید کند. اما یک بنچمارک که اخیرا به بیرون درز یافته، خبر از تست دستگاهی میدهد که نوکیا تولید کرده و اندروید ۵ را اجرا می نماید. در دل این محصول نیز پردازنده چهار هسته ای مدیاتک MT-6582 قرار دارد و هر هسته آن بر روی ۱/۳ گیگاهرتز تنظیم شده.

البته اگر این گوشی ساخته هم شود تا سال آینده نوکیا نمی تواند آن را عرضه کند و تمام مشخصات فنی‌ای که در بالا اشاره شده احتمالا در مدل نهایی این دستگاه تغییراتی خواهند داشت. در هر صورت استفاده از نام یک گوشی بسیار محبوب قدیمی، برای ساختن یک دستگاه جدید با تکنولوژی روز، ایده بسیار جالبی است که نوکیا در سر دارد و می تواند باعث خوشحالی بسیاری از افراد شود. قبلا و هنگامی که نوکیا بخش موبایل خود را به مایکروسافت فروخت خیلی ها تصویر می کردند که تصممی بسیار نادرستی را گرفته و در همان زمان ها بود که اریک اشمیت، اعلام نمود درب های گوگل همیشه به روی نوکیا باز است تا به اندروید مهاجرت کند.

چیپست MT6582 قادر به پشتیبانی از صفحه نمایشی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ است. همچنین می تواند از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به راحتی پشتیبانی نماید. در قسمت پخش فیلم نیز این پردازنده قادر است ویدئو را با کیفیت ۱۰۸۰p و با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه براحتی اجرا کند.

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *