iPhone 6s به ۲ گیگابایت رم و Apple Sim مجهز می‌شود [شایعه]

iPhone 6s به ۲ گیگابایت رم و Apple Sim مجهز می‌شود [شایعه]
  • 1393/12/14
  • مجتبی
  • 0

اگر اپل بخواهد مانند روال کاری همیشگی چند سال گذشته خود عمل نماید، باید در سال ۲۰۱۵ منتظر ارائه iPhone 6s و iPhone 6s Plus باشیم. از همین حالا اولین شایعات مربوط به این دستگاه ها شروع شده که در ادامه به آنها می پردازیم.

شخصی که نامش را فاش نکرده و با برنامه های خط تولید محصولات آینده اپل آشنایی دارد، و نیز اطلاعات درستی را در گذشته منتشر کرده، حالا هم بیان داشته که iPhone 6s با دو گیگابایت رم همراه خواهد بود.

این میزان حافظه رم پردازشی، نسبت به iPhone 6 و iPhone 6 Plus کنونی دوبرابر شده. در واقع از زمان معرفی آیفون ۵ که به سال ۲۰۱۲ بر میگردد، تا کنون، اپل در آیفون های خود از یک گیگابایت حافظه رم پردازشی استفاده نموده.

قیل از آیفون ۵، آیپد ۳ برای اولین بار به یک گیگابایت رم مجهز شد و حالا هم آیپد ایر ۲ با دو گیگابایت رمم پردازشی در دسترس کاربران است. بنابر این اگر تاریخ تکرار شود، می تواند انتظار داشد که چنین اتفاقی برای آیفون های ۶اس و آیفون ۶س پلاس هم رخ بدهد و این دو تلفن هوشمند نیز به دو گیگابایت حافظه رم پردازشی مجهز شوند.

قطعا استفاده از ۲ گیگابایت رم، باعث می شود، فعالیت های چند وظیفه ای بسیار روان تر عمل کنند، اما بر میزان مصرف باتری نیز افزوده خواهد شد.

شایعه‌ی دیگری نیز در مورد تصمیمات جدید اپل برای عرضه آیفون ۶اس و ۶اس پلاس، به همراه Apple Sim منتشر شده که این مورد را در آیپد ایر ۲ که سال گذشته معرفی شد دیده بودیم. بر روی تبلت یاد شده، این قابلیت، به شما اجازه می دهد نسبت به ثبت نام برای پلن های داده های اینترنت همراه، از اپراتور خود با سرعت عمل نموده و تنظیمات مربوطه را سریعا دریافت کنید. Apple Sim نیازی به قرارداد ندارد و بنابر این شما میتوانید در هر زمان از سیمکارت های اپراتوری دیگر استفاده کنید.

دو مورد یاد شده اولین شایعاتی هستند که در مورد نسل آینده آیفون، منتشر شده. البته این موضوع کاملا مشخص است که اپراتورهای همراه، علاقمند به بستن قرار داد هستند و حتی در مورد شرکتی مانند اپل نیز دوست ندارند از این تصمیم صرف نظر کنند. موردی که امکان دارد روی دهد، این است که شاید دستگاه هایی که از خود اپل خریداری شوند، بهمراه Applw Sim و آنلاک ارائه گردند و دستگاه هایی که توسط اپراتورها ارائه می شوند، به صورت لاک شده برای آن اپراتور، تحویل مشتری داده شوند. معرفی آیفون های جدید ممکن است در ماه سپتامبر صورت پذیرد و عرضه آنها نیز چند روز تا چند هفته پس از رونمایی خواهد بود.

[منبع: GsmArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *