MacBook Air جدید ۱۲ اینچی مجهز به صفحه نمایش Retina خواهد بود [شایعه]

MacBook Air جدید ۱۲ اینچی مجهز به صفحه نمایش Retina خواهد بود [شایعه]
  • 1393/12/14
  • مجتبی
  • 0

مدتی است که شایعاتی در مورد ک بوک ایر جدید ۱۲ اینچی بگوش می رسد. با توجه به آخرین کنفرانس اپل، تقریبا وجود چنین دستگاهی با شایعات جدید شدت گرفت. اگر یادتان باشد پیش از این نیز تصاویری را از این دستگاه در گویا آی تی برایتان منتشر کرده بودیم.

آخرین باری که در مورد مک بوک ایر ۱۲ اینچی شنیدیم، انتظار می رفت که شاهد صفحه نمایشی با رزولوشن بسیار بالا در آن باشیم و زمان عرضه این محصول نیز سه ماهه نخست سال میلادی جاری تخمین زده می شد، و به طور دقیق تر بین ماه های آپریل و ژوئن. در کمال تعجب اعلام شده بود با اینکه این دستگاه یک لپ تاپ بسیار سطح بالاست اما در دسترس بودنش محدود خواهد بود.

امروز اما اطلاعات جدیدی در مورد محصول یاد شده توسط وال استریت ژورنال گزارش شده که بر اساس آن اعلام گشده که تولید انبوه MacBook Air جدید ۱۲ اینچی شروع شده و این دستگاه مجهز به صفحه نمایش رتینا خواهد بود. اگر این گزارش سحت داشته باشد، اولین بار است که شاهد تولید مک بوک ایر با صفحه نمایش رتینا خواهیم بود.

دیگر شایعات اعلام داشته اند که طراحی دستگاه مورد بحث، باریک تر و سبک تر خواهد بود. همچنین طبق این شایعات اعلام شده لپ تاپ یاد شده مجهز به پورت کامل USB با اندازی معمولی نخواهد بود و اسلات کارت حافظه نیز به روش سنتی MagSafe به دستگاه متصل خواهد شد. به جای این کمبود USB، در MacBook Air جدید ۱۲ اینچی، از یک پورت USB از نوع Type-C استفاده می شود. همچنین درگاه استاندارد هدفون و یک روش جدید برای شارژ کردن آن در نظر گرفته شده.

اپل در روز دوشنبه یعنی ۹ مارچ، یک رویداد مطبوعاتی برگزار خواهد کرد. تمرکز این شرکت در کنفرانس یاد شده بر روی ساعت هوشمند اپل واچ است که قرار شده به زودی به بازار عرضه گردد. اما می توان انتظار معرفی مک بوک جدید با طراحی بازنگری شده یا باز طراحی کلی را هم داشت. آخرین نسل مک بود ایر، در تاریخ ۱۴ آپریل ۲۰۱۴ به بازار ها عرضه شد و بنظر زمان بروزرسانی آن فرا رسیده.

[منبع: Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *