سامسونگ انتظار دارد Galaxy S6 رکورد فروش را بشکند

سامسونگ انتظار دارد Galaxy S6 رکورد فروش را بشکند
  • 1393/12/14
  • مهرداد فراهانی
  • 0

سامسونگ از اسمارت‌فون پرچمدار جدیدش انتظارات بالایی دارد. به گفته اندی توو، مدیر عامل بخش تلفن همراه این شرکت در تایوان، سامسونگ احساس می کند که گلکسی S6 می تواند رکورد فروش شرکت را که درحال حاظر متعلق به گلکسی S4 است بشکند. گلکسی S4 توانست رکورد فروش ۱۶ میلیون واحد را در سه ماه اول بعد از معرفی اش به جا بگذارد. درحالی که گلکسی S5 بعد از سه ماه اول توانست ۱۲ میلیون واحد فروش را از آن خود کند. این کاهش منجر شد که سامسونگ گوشی پرچمدار بعدی خود را دچار تغییرات اساسی کند.

با توجه به صحبت های توو، با شروع سه ماهه آینده، سامسونگ بازاریابی خود را بر روی گوشی های گلکسی S6، گلکسی نوت ۴ و گوشی های میان رده گلکسی E و گلکسی A متمرکز می کند. سامسونگ گلکسی S6 و گلکسی S6 edge هر دو در ۱۰ آوریل عرضه می شوند.

پس از چند سال شکایت کاربران در مورد بدنه پلاستیکی مدل های گلکسی S، منجر شد سامسونگ پروژه طراحی مجدد کل دستگاه را انجام دهد. در حال حاضر، گوشی گلکسی S6 (همانند آیفون ها) از قاب فلزی فشرده که توسط دو صفحه شیشه ای حفاظت شده توسط گوریل گلس ۴ ساخته شده است. البته درب باتری گلکسی S6 قابل جدا شدن است و سامسونگ هم در تبلیغاتش این امکان را به عنوان یک دلیل برای انتخاب تلفن خود به جای آیفون آورده است و گفته کاربران کهکشان S6 دیگر می تواند باتری گوشی را با یک باتری تازه شارژ شده تعویض کنند. به نظر می‌رسد سامسونگ علاوه بر تجدید نظر در طراحی گوشی هایش باید در نحوه تبلیغاتش هم تجدید نظر کند چون این واقعا معیار اصلی خرید گوشی برای کاربران حرفه ای که خریداران اصلی همچین اسمارت فون هایی هستند نیست.

پیشرفت های خوبی در گلکسی S6 وجود دارد که برخی از آن ها دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم بزرگ f/1.9، برای عکاسی در محیط های کم نور، و ویژگی های دیگر مثل پردازنده ۶۴ بیتی اگزینوس ۷۴۲۰ و رم ۳ گیگابایت می باشد. همچنین قابلیت شارژ بی سیم در گلکسی S6 وجود دارد و همه این موارد می توانند گذینه ی خوبی برای تبلیغات گلکسی S6 باشد.

نظر شما در اینباره چیست؟ آیا گلکسی S6 میتواند رکورد فروش S4 را بشکند؟

[منبع: Phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *