گوگل امروز تجربه موثر ترین قطع گسترده خدمات خود را داشت

گوگل امروز تجربه موثر ترین قطع گسترده خدمات خود را داشت
  • 1393/12/15
  • مهرداد فراهانی
  • 0

امروز در وارد شدن به سرویس گوگل مشکل داشتید؟ شما تنها کسی نیستید که با این مشکل مواجه شدید. با توجه به چند توییت که بیش از یک ساعت گذشته از طرف کاربران سرویس گوگل منتشر شده ما شاهد اختلال در سرویس های این شرکت هستیم. قطع ارتباط شامل: اپلیکیشن Hangouts، جیمیل، گوگل پلی و پلی موزیک می باشد.

گوگل هنوز درباره این قطع ارتباط اظهار نظر نکرده، اما بسیاری از کاربران شکایت کردند که نمی توانند به سرویس های گوگل دسترسی پیدا کنند. برخی از کاربران حتی خطا های احراز هویت، را مشاهده کردند در حالی که قبلا از راه های دیگر مانند Hangouts یا ایمیل به سادگی می توانستند خدمات را دریافت کنند.

بررسی سریع توسط آشکارساز نشان می دهد که این مسئله جزئی نیست و سروری که به طور معمول توسط گوگل استفاد می شود دچار یک وقفه شده است.

همانطور که ما می توانید از طریق نقشه DD ببینید، مشکل به نظر می رسد ایالات متحده و غرب اروپا را به شدت، تحت تاثیر قرار داده است. گزارش قطع سرویس در چنین منطقه گسترده ای همچنین نشان می دهد که این مشکل منطقه ای نیست.

آخرین زمانی که گوگل یک قطع قابل توجه را تجربه کرد در ماه ژوئن گذشته بود، متاسفانه، ما نمی توانیم معین کنیم که این مشکل برای کدام قسمت است اما تاثیر آن بر همه سرویس های گوگل مشخص است.

[منبع: Slashgear]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *