تلفن هوشمند HTC One E9 با صفحه نمایش QHD ممکن است این ماه معرفی شود

تلفن هوشمند HTC One E9 با صفحه نمایش QHD ممکن است این ماه معرفی شود
  • 1393/12/15
  • مجتبی
  • 0

یادتان هست که ماه گذشته اخباری در مورد مدل HTC A55 منتشر شد؟ همانطور که قبلا هم اعلام شده بود، حالا ظاهرا مشخص شده که این دستگاه از سری Desire نخواهد بود، اما بجای آن، احتمالا نام محصول مورد بحث HTC One E9 خواهد بود. بر طبق اعلام لو دهنده معتبر UpLeaks که پیش از این تصاویر و مشخصات HTC One M9 را به درستی و قبل از معرفی رسمی آن، اعلام کرده بود، تلفن هوشمند E9 احتمالا در چین و در اواخر همین ماه یعنی ماه مارچ، معرفی می گردد.

بنظر می رسد که گوشی H9 اولین تلفن هوشمند ساخت HTC است که از صفحه نمایشی با کیفیت Quad HD یعنی ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، بهره می برد. صفحه نمایش این دستگاه نیز ۵/۵ اینچ است. با اینحال، برخلاف M9 در تلفن هوشمند E9 از پردازنده اسنپدراگون استفاده نخواهد شد و بجای آن از یپست مدیاتک MT6795 که شامل هشت هسته ۲ گیگاهرتزی است بهره خواهد برد. گوشی مورد بحث اندروید ۵ آبنبات چوبی را به صورت پیشفرض اجرا می کند که مانند تمامی دستگاه های HTC به رابط کاربری انحصاری این شرکت یعنی Sense 7 مزین شده. همانند همیشه بلندگوهای با کیفیت و قدرتمند BoomSound نیز در این محصول وجود دارند و از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و نیز یک دوربین ۴ التراپیکسلی در جلو بهره می گیرد. البته برخی منابع اعلام کرده اند که ممکن است دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسلی باشد. بنا به شایعات منتشر شده، حافظه رم پردازشی E9 سه گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره سازی آن هم ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده.

شایعات مورد اشاره همچنین اعلام داشته اند که HTC One E9 در رنگ های سفید طلایی، خاکستری متالیک و قهوه‌ای طلایی عرضه می گردد. در آخر بیان شده که امکان دارد این دستگاه همان One M9 Plus باشد که پیش از این در اخبار و شایعات قبل از معرفی رسمی HTC One M9 بگوش می رسید. همچنین در حال حاضر هنوز مشخص نیست که در صورت حقیق داشتن این خبر، HTC برنامه عرضه جهانی آن را داشته باشد. با گویا آی تی همراه باشید تا شما را همیشه در جریان جزئیات مرتبط قرار دهیم.

بنا به شایعات یاد شده، آنچه در تصویر بالا می بینید یک طرح مفهومی از مدل واقعی E9 است.

[منبع: PhoneArena و UpLeaks]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *