جانی آیو در مورد مسئله عمر باتری آیفون اصلا نگران نیست

جانی آیو در مورد مسئله عمر باتری آیفون اصلا نگران نیست
  • 1393/12/16
  • مهرداد فراهانی
  • 1

آیا از خالی شدن شارژ آیفون خود ناراضی هستید؟ آیا فقط به خاطر طراحی باریک و سبک آیفون توسط استاد طراحی اپل جانی آیو شما بیشتر برای خرید آن تشویق شدید؟ جانی آیو امروز در مصاحبه با فایننشال تایمز به بیان عمق فرایند طراحی اپل واچ پرداخت، اما زمانی که در مورد نیاز به شارژ آیفون از او سوال شد او گفت که مشکلی در این موضوع نمی بینم. در عوض، او اشاره کرد که یک باتری بزرگتر باعث سنگین تر شدن آن می شود و کمتر او را قانع می کند. با توجه به تحقیقی که توسط وبسایت cat انجام شده است عمر باتری تنها بزرگترین نگرانی برای اکثر کاربران گوشی های هوشمند نمی باشد. اگر این مصاحبه یک سال پیش رخ داده بود، آیو حتی کمتر دلسوز به نظر می رسید. در حال حاضر، حداقل به دلیل عرضه اپل آیفون ۶ پلاس که به لطف قاب بزرگتر و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی باتری اش به طور قابل توجهی بزرگتر شده است.

البته، اگر شما مدام از آیفون یا هر اسمارت فون دیگر خود استفاده می کنید هر چقدر هم که باتری قوی شود باز هم هیچ چیز شما را از داشتن یک پاور بانک متوقف منصرف نمی کند.

[منبع: Engadget]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. در صنعت سخت افزار, عقب مونده ترین قطعه شاید همین باطری باشه. البته شارژ سریع تونست یه ذره به داد کاربرا برسه ولی با این حال خیلی جای کار داره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *