تلفن هوشمند Sony Xperia Z4 قبل از سپتامبر ۲۰۱۵ معرفی می‌شود

تلفن هوشمند Sony Xperia Z4 قبل از سپتامبر ۲۰۱۵ معرفی می‌شود
  • 1393/12/16
  • مجتبی
  • 0

در کنگره جهانی موبایل امسال یعنی MWC 2015 سونی پرچمدار جدید خود یعنی Xperia Z4 را معرفی کرد. اما این به چه معناست؟ خب می توان براحتی فهمید که دستگاه یاد شده آماده نبوده اما میتوان انتظار داشت تا در اواخر سال میلادی جاری شاهد رونمایی از آن باشیم. اما اگر باز هم در این مورد ترید دارید، باید بگوییم که خود کمپانی سونی، این موضوع را تایید کرده.

تیم هریسون (Tim Harrison) مدیر روابط عمومی ارتباطات جهانی سونی، در گفتگو با وب سایت معتبر TrustedReviews اعلام کرده که نسل جدید تلفن هوشمند Z4 معرفی خواهد شد. هریسون همچنین اعلام کرد که سونی قصد ندارد برنامه معرفی محصولاتش را بیشتر از هر ۱۲ ماه یکبار کند.

این خبر نسبا خوب است چرا که Xperia Z3 در ماه سپتامبر سال میلادی گذشته معرفی شد و اگر سونی بخواهد در چرخه معرفی ۱۲ ماه یکبار خود باقی بماند، به معنی آن است که باید انتظار داشته باشیم Xperia Z4 در ماه سپتامبر سال میلادی جاری معرفی شود. با اینحال باز هم احتمال معرفی زودتر از زمان اشاره شده نیز وجود دارد.

شرکت مورد بحث ادعا کرده که در مورد xperia Z3 همچنان مردم نسبت به خرید آن علاقمند هستند و تمرکز کنونی سونی هم بر افزایش ویژگی های و بروزرسانی امکانات کنونی خواهد بود.

[منبع: Ubergizmodo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *