ارائه بروزرسانی سیستم عامل بلکبری برای رفع اشکالات و بهبود کارایی به تعویق افتاد

ارائه بروزرسانی سیستم عامل بلکبری برای رفع اشکالات و بهبود کارایی به تعویق افتاد
  • 1393/12/17
  • مجتبی
  • 2

بلکبری در ارائه نسخه ۱۰/۳/۱ سیستم عامل موبایلی خود که برای دستگاه هایی نظیر Z10 و Q10 در نظر گرفته شده بود تا مشکلات مربوط به باتری، کارایی سخت افزار و نیز مشکلات دیگر آنها را رفع نماید، یک وقفه ایجاد نمود.

البته این اولین باری نیست که شرکت یاد شده در عرضه بروزرسانی ها، تاخیر دارد. اواخر ماه گذشته مشکلاتی در صفحه نمایش تلفن هوشمند BlackBerry Passport دیده شد که بلکبری را مجبور نمود تا یک وصله اصلاحیه را برای گوشی یاد شده قبل از بروزرسانی جدید سیستم عامل خود عرضه کند.

در مورد دو دستگاه Z10 و Q10 اما، مشکلات بیشتری وجود دارد که در بالا به آنها اشاره کردیم. بر اساس گفته ها و بحث هایی که کاربران بلکبری در انجمن های گفتمان بیان کرده اند، بیشترین موارد گزارش شده شامل، مشکلات مربوط مصرف باتری است که به سرعت تخلیه می گردد. همچنین در برخی موارد اعلام شده در صورت انجام کارهای سنگین، دستگاه کاربران بسیار داغ می کند. البته مانند همیشه شاهد سخنانی از جانب بلکبری بودیم که اعلام کرد این موارد با ارائه بروزرسانی جدید ۱۰/۳/۱ رفع خواهند شد.

قطعا بروزرسانی یاد شده در دستور کار شاه‌توت کانادایی است تا بتواند مشکلات گزارش شده را رفع کند، و اگر هنوز دستگاه خود را آپدیت نکرده اید، بنظر می رسد بهتر است کمی بیشتر صبر نمایید تا نسخه ۱۰/۳/۱ سیستم عامل بلکبری ارائه گردد. در این آپدیت شاهد دستیار صوتی اختصاصی بلکبری نیز خواهیم بود که چیزی شبیه به Siri در آیفون، Google Now در اندروید و Cornata در ویندوزفون است. بخش دیگری از این بروزرسانی باعث می شود تا دسترسی شما به حافظه گوشی بلکبری‌تان از طریق رایانه و یا تبلت امکانپذیر شود.

بخش های دیگری مانند BlackBerry Hub و Instant Actions نیز در آپدیت جدید بلکبری وجود دارد که با مورد اول، قابلیت سازماندهی بسیاری از ارتباطات شما را نظیر BBM، ایمیل، پیامک، شبکه های اجتماعی و … را به دستگاه شما می آورد. با بخش Instant Actions نیز قادر به سازماندهی همه چیز در گوشی خود خواهید بود. در مورد زمان ارائه بروزرسانی مورد اشاره، هنوز هیچ خبری منتشر نشده.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. آپدیت ۱۰٫۳٫۱ بیشتر از یک هفته است که اومده و تنها باگی که در این مدت اعلام شده مربوط به Hotspot هست که خوب فکر می کنم یه پچ راجع بهش بدن بعدن. آپدیت جدید مصرف باطری رو بهتر کرده و در واقع گوشی Q5 من ۳۶ ساعتی برای من که یه خوره اس ام اس و پی ام هستم جواب میده. برای اینکه بدونید آپدیت به تاخیر نیفتاده فقط لازم بود سایت بلکبری رو چک کنید.

  2. این مطلب از منبع نوشنته شده و مشکلات یاد شده برای Q10 و Z10 هستن دوست عزیز نه Q5 شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *