پارک خودرو توسط روبات هوشمند

پارک خودرو توسط روبات هوشمند
  • 1393/12/17
  • فرشته سعیدی
  • 0

به گزارش گویا آی تی، مهندسان شرکت خودرو سازی آئودی در آلمان موفق به ساخت روبات هوشمندی شدند که به راحتی می تواند خودرو را پارک کند، این برنامه جهت هوشمند کردن کارخانه جات خودرو سازی است. آنها باتوجه به اینکه خودرو ها با تجمع انبوه خود می توانند باعث مخاطرات جدی مثل تصادف خطرناک و جزئی و کاهش بهره وری شوند، روباتی را ساختند که از هوش مصنوعی برخوردار است و با استفاده از این هوش، خودرو را در بهترین جای ممکن پارک می کند.

این روبات مشهور به Ray  به عنوان همکاران تاثیرگذار و اصلی شرکت خودرو سازی آئودی به حساب می آید. شرکت آئودی در حال حاضر از این روبات ها دو دستگاه طراحی کرده است و این روبات های حرفه ای را در قالب « Audi’s Ingolstadt» برنامه ریزی کرده اند که می تواند میزان بهره وری کارخانه را افزایش دهد و این کارخانه قرار است در سال آینده تعداد بیشتری از روبات های هوشمند طراحی کند.

آئودی تصمیم دارد صحنه های جذابی به نام «کارخانجات هوشمند آینده» برای علاقه مندان خود پخش کند که درآن حرکت روبات های هوشمند خودرو به دست، بسیار لذت بخش است. این روبات ها به هیچ وجه از نیروی انسانی کمک نمی گیرند و فقط با استفاده از هوش مصنوعی خود، خودرو را به جایی که مناسب تر است حمل می کنند، عملکرد این روبات ها در بالاترین سطح ممکن قرار دارد زیرا در ساختارشان، حسگرهای مخصوص تشخیص ابعاد و موقعیت خودرو نصب شده است.

[منبع: Mehrnews]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *