ورزش‌نگار ؛ اولین فینال تاریخ فوتبال/ جشنواره گل بارسلونا و بیشتر

ورزش‌نگار ؛ اولین فینال تاریخ فوتبال/ جشنواره گل بارسلونا و بیشتر
  • 1393/12/17
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

اولین فینال تاریخ فوتبال را چه تیم هایی برگزار کردند؟

۴۴۴۶۴۶

فردا شب دو تیم منچستر یونایتد و آرسنال در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی در وزشگاه الدترافور به مصاف یک دیگر خواهند. شاید خیلی ها نمیدانند که فینال جام حذفی انگلستان اولین فینال تاریخ فوتبال را برگزار کرد. می خواهیم نگاهی به داستان اولین فینال تاریخ فوتبال جهان بیندازیم. در سال ۱۸۷۱ (۱۴۴ سال پیش) در قلب لندن پس از یک سال تب و تاب، منتظر برگزاری اولین فینال تاریخ فوتبال بود! فینال جام حذفی انگلستان که قدیمی ترین جام معتبر جهان می باشد. ورزشگاه کنینگتون اووال در مرکز لندن با ۲ هزار نفر جمعیت میزبان دو تیم بود. ۱۳ تیم از گردونه مسابقات حذف شده بودند و جمعیت تازه آشنا شده با توپ و دروازه مشتاقانه منتظر دیدن اولین تیم دارای جام در سراسر دنیا بودند. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

رقابت نیوکاسل و منچستر یونایتد بر سر جذب مدافع پاریس سن ژرمن

۵۴۶۴۶۵

سران باشگاه منچستر یونایتد و نیوکاسل برای جذب گرگوری فن در ویل دست به کار شدند. روزنامه دیلی اکسپرس در چاپ امروز خود اذعان کرد که این مدافع ۲۷ ساله یکی از اولین خروجی های باشگاه پاریس سن ژرمن در تابستان خواهد بود. وی که در این فصل بیشتر نیمکت نشین بوده است از شرایط خود در پاریس ناراضی است و درخواست خروج از این تیم متمول فرانسوی را داد. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

پپ گواردیولا : هانوفر تمام شد ، به بازی با شاختار فکر می کنم

۲۰۱۲۱۱۱۹۱۷۲۰۰۸_pep-guardiolla

پپ گواردیولا سرمربی موفق تیم بایرن مونیخ که تیمش شب گذشته در یک بازی سخت ولی زیبا توانست با ۳ گل میزبانش هانوفر را شکست دهد در مورد این بازی گفت : ما در این بازی ، مقابل تیم خوبی قرار گرفتیم که کار را برای ما سخت کرد. آنها بسیار عالی بازی میکردند و با توجه به اینکه حریفمان امتیازی نگرفته بود ، کسب ۳ امتیاز سخت این بازی برای ما دلچسب بود. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

جشنواره گل بارسلونا ، هتریک مسی ، صدرنشینی بارسلونا

-نیوکمپ-e1425729393223

دیدار تیم های بارسلونا و رایووایکانو از سری بازی های هفته بیست و ششم لیگ اسپانیا امروز ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد که با توجه به باخت دیشب رئال مادرید ، بارسلونا در صورت پیروزی در این بازی خانگی ، می توانید جشن صدر نشینی در نیوکمپ برگزار کند. شرایط تیم رایو وایکانو: این تیم در شروع فصل عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است اما در ۲ بازی اخیر موفق به کسب پیروزی برابر تیم‌های بیلبائو و لوانته شده اند. همچنین در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی ۲ شکست و ۱ تساوی داشتند. شرایط تیم بارسلونا: تیم بارسلونا در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان داده است. در لیگ قهرمانان اروپا نیز تنها یک شکست آن هم در مقابل پاری‌سن‌ژرمن داشته است. در صورت پیروزی در این دیدار صدرنشین لالیگا خواهد شد. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

سفر کاروان پرسپولیس به عربستان با پرواز چارتر

۶۳۱۴۵۹_UDOrDxD1

پرسپولیسی ها با پرواز چارتر جهت بازی با تیم النصر عربستان طی برگزاری هفته سوم لیگ قهرمانی به این سفر خود خواهند رفت . این دیدار قهرمانی آسیا طی بیست و ششم اسفند ماه برگزار می شود ، در حالی که پرسپولیسی ها جهت آمادگی برای مسابقه و تمرینات خود در ریاض ، دو روز زود تر به این سفر خواهند رفت. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

باز هم به پایان یکی دیگر از سری مطالب ورزش‌نگار رسیدیم. برای مشاهده سایر خبرهای ورزشی منتشر شده امروز در گویا ورزش می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید.

  • اخبار کوتاه نقل و انتقالات جزیره ۸ مارس
  • ۲۵ مارس مکان بازی فینال کوپا‌دل‌ری تعیین میشود
  • نتایج دور اول تنیس جام دیویس ۲۰۱۵
  • گزارش زنده بازی ناپولی و اینتر را از گویاورزش دنبال کنید
  • احتمال جریمه باشگاه های استون ویلا و وست برومویچ
  • شکست آتلانتا هاوکس در دیدارهای امروز NBA
  • اخبار کوتاه ورزشی (۹۳/۱۲/۱۷)
  • اینفوگرافیک؛ برترین دریبل زنان ۵ لیگ معتبر اروپایی در ۲ فصل اخیر
  • گزارش زنده : تراکتورسازی تبریز ۰ـــ۰ پرسپولیس تهران

برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *