فروشگاه یکپارچه‌ی اپلیکیشن های ویندوز چند گام دیگر به پیش رفت

فروشگاه یکپارچه‌ی اپلیکیشن های ویندوز چند گام دیگر به پیش رفت
  • 1393/12/17
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید مایکروسافت در حال ایجاد سیستم عاملی واحد است که در تمامی دستگاه ها از رایانه گرفته تا تلفن ها هوشمند و تبلت ها، بتوان از آن بهره برد. در کنار این یکپارچه سازی بزرگ، بخش فروشگاه اپلکییشن های ویندو و ویندوزفون نیز در حال یکی شدن است و ظاهرا در نهایت شاهد فروشگاهی با نام OneStore خواهیم بود. حالا شرکت مورد بحق چند گام دیگر در راستای تحقیق این هدف برداشته.

مایکروسافت یک بروزرسانی را برای فروشگاه اپلیکیشن های خو در ویندوز ۱۰ عرضه کرده که بخش جدیدی به نام Movies & TV را به آن میافزاید، اما این بخش در حال حاضر فعال نیست. غول دنیای نرم افزارها، گفته بخش نوتیفیکیشن های این آپدیت نیز در اواخر این ماه به احتمال زیاد منتشر می شود و نیز شما قادر خواهید بود تا محتوای مورد نظر خود را به طور مستقیم از طریق این فروشگاه، خریداری یا اجاره نمایید.

screen_shot_2015-03-07_at_12.40.47_pm

این گام مهمی است که مایکروسافت اقدام به فروش و پخش محتوای دیجیتال در بازار اپلیکیشن های خود نماید. در حالی که آنها اکنون چنین محتوایی را در بخش فروشگاهی اکس باکس هم ارائه می دهند، اما یک بخش جامع برای ارائه همه چیز، دسترسی کاربران را به آنچه که بدنبالش هستند بسیار ساده تر می نماید و راحت تر قادر به یافتن محتوای دیجیتالی مورد نظر خود خواهند بود.

اگر شما نیز ویندوز ۱۰ با شناسه ساخت ۹۹۲۶ را بر روی رایانه خود نصب نموده اید، اکنون می توانید بروزرسانی یاد شده را با گشودن اپلیکیشن آزمایشی فروشگاه اپلیکیشن ها، مشاهده نمایید. همچنین یک بروزرسانی دیگر در انتهای همین ماه، ارائه خواهد شد که ویژگی های جدید اضافه شده را فعال می کند. برای اینکه بتوانید به متحوای دیجیتالی‌ای که بزودی به فروشگاه مایکروسافت افزوده می شود، نیازی نیست زیاد صبر کنید و به زودی زود می توانید اینکار را انجام دهید.

[منبع: Neowin]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *