آیا واتزاپ دزدی میکند؟!

آیا واتزاپ دزدی میکند؟!
  • 1393/12/17
  • سامان گوهری
  • 0

در اوایل سال جاری میلادی گزارش هایی بسیار نا راحت کننده به گوش ما می رسید این خبر ها از این قرار بود که واتس مشتریانی که پول اشتراک خود را پرداخت کرده بودند هم حق ورود به واتس اپ را نداشتند .این موضوع خشم بسیاری را بر انگیخت و باعث شد که اعتراض خود را اعلام کنند.

البته موضوع به همین جا ختم نمی شود و کاربرانی نیز هستند که گزارش داده اند با وجود اینکه پول اشتراک خود را پرداخته اند ولی واتس اپ برای آنان هنوز بسته است و امکان استفاده از آن را ندارند. این اشخاص می گویند که واتس اپ هشدار های بسیاری به آن ها میدهد و اکانتشان هم حق ورود به واتس اپ را ندارد. ممنوع بودن وارد شدن حتی برای کسانی که پول اکانت خود را پرداخته اند؟! هنگامی که این اشخاص ناراحتی خود را ابراز کردند واتس اپ هم از کارشان بسیار دلگیر شد و اکانتشان را برای همیشه بست!

بسیار سخت است که پول اکانت خود را پرداخت کنید ولی هنوز هم اکانت شما قفل باشد. مخصوصا اگر در ایران باشید که بسیار سخت تر است! این حرکت بسیاری از مشتریان واتس اپ را به شک انداخته که اکانت خود را دائمی کنند یا نه. شاید بگویید: یک دلار مبلغ زیادی نیست که بخواهند از آن بردارند! قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود!

[منبع: ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *